Lad mig lige vende dit spørgsmål om. Hvad er grunden til ønsket om, at de skal lave deres konservative hjemmeside om, når den virker efter hensigten ? Godt debat indlæg |
Hej Glen,
Jamen lægen er fiktiv! Jeg fremsatte dette spørgsmål for at se folks reaktion. Vi er opdraget med at forskellige ting, personer, m.m. er sat i bås, f.eks ud fra titel.
Set ud fra hjemmeside:
Lægen = konservativ, Advokaten = Konservativ, Psykologen = konservativ.
Nyere fænomener:
Coach = knap så konservativ, Psykoterapeut = knap så konservativ, Alternativ behandler = knap så konservativ o.s.v.
Jeg savner ofte et overraskelsesmoment = friskt pust, når jeg bladre gennem diverse sider på internettet. De fleste brancher ligger sig op af hinanden (designmæssigt) og har ofte et indhold som kan læses overalt.
En sjælden gang imellem støder jeg så på noget som overrasker/provokerer positivt. Tag f.eks Hr. Dribling's ord på sin hjemmeside: Stjæler du? Det gør jeg. Lige nu stjæler jeg f.eks din tid mens du læser dette. Frækt og anderledes, ja verdensklasse hvis du spørger mig. Hvad havde han af grafik på sin side: en græsplæne, han driblede jo trods alt med ord!
Et tvist i sådan retning ville måske gøre at folk fandt ens egen side underholdende men også seriøs. Hvorfor? Fordi at det er gennemtænkt!
Kan ikke se hvorfor en læge, advokat eller andet ikke kunne benytte sig af en sådan fremgangsmåde/model i stedet for: Læge John Doe modtager patienter mellem 8 og 16. Ring til os og book tid. Hvis vi ikke svarer så læg en besk........
Anyways, er glad for denne debat - lad den endelig fortsætte :o)