Så hvis du har tænkt den samme tanke, så kig på www.sandfaer-andersen.dk og se, hvad jeg har fordrevet tiden med. Måske kunne vi give hinanden sparring og som sagt hjælpe hinanden, når tingene bliver lidt for presset. Derudover får jeg allerede nu forespørgsler på hjemmesider, som jeg så ikke gør så meget i. Så en samarbejdspartner på det område ville også være særdeles interessant. Nogle gange tænker jeg at ville komme med et oplæg til en hjemmeside, og så står jeg og mangler en programmør eller lign. Og måske står du på samme måde og ved ikke helt nok om trykdelen. Der kan jeg til gengæld være med... www.sandfaer-andersen.dk . post(at)sandfaer-andersen.dk |
Hej Bettina,
...jeg er meget interesseret i et netværk/samarbejde. Er lige flyttet til Sønderjylland fra Tyskland, hvor jeg har arbejdet som selvstændig i 6 år, indenfor den grafiske branche. P.t. laver jeg mest webløsninger i CMS, da det er det jeg er hurtigst og bedst til. Men jeg laver også alm. grafisk arbejde.
Har en del kunder selv, men savner nogle at bygge et netværk op med, sparring osv. Jeg har stadig en firmaadresse, samt firma i Flensborg, men overvejer at flytte firmaet til DK indenfor de næste par måneder. Jeg har fået lovning på en del opgaver fra et Dansk firma som jeg har arbejdet for tidligere, derudover har jeg allerede en del kunder i DK - så der er helt sikkert noget at starte op på. Skriv gerne igen, hvis det har interesse. Jeg sender gerne nogle referencer pr. e-mail
) Andre er også velkomne til at kontakte mig ...
Mvh.
René