Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla tilretning. Håber i kan hjælpe :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg har den sidste måneds tid læst en masse om joomla, og arbejdet med det læste. Joomla har været let at gå til, men jeg står med nogle små problemer, som jeg umiddelbart ikke kan finde en løsning på :)

Jeg håber i vil være behjælpelige, med at løse nogle af de ting jeg er gået i stå med:

http://img523.yfrog.com/img523/2116/sidedesign.png

1. Hvordan indsætter jeg mit eget topbanner i stedet for navnet på templatet?

2. Hvordan rykker jeg søgeboksen op i "Topbaren"?

3.  Hvordan installerer jeg Google Adsense på denne plads?

4. Jeg vil egentlig også gerne slette "Another vista" teksten helt oppe i hjørnet, hvordan gøres dette?

5. Jeg vil gerne have en topmenu, hvordan gør jeg det?

Håber ikke dette er for meget forlangt, eller at jeg spørger ualmindeligt dumt. Det er første gang jeg arbejder med Joomla, så al hjælp er kærkomment.

Med ønsket om en god, grå regnvejrssøndag :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 13:58

Jeg ejer og driver sitet www.joomlatutorials.dk , og derinde kan du sikkert finde svar på en del af det.

Alternativt skal jeg gerne hjælpe dig over msn, rasmus[at]hoeks.dk - selvfølgelig ganske gratis!

Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 12:52

Hej Rasmus

Jeg har faktisk tidligere brugt Joomlatutorials.dk, dog var det mest i den indledende fase. Derefter har jeg mest prøvet mig frem. Mange tak for dit tilbud,  tilføjer dig straks til msn.

Har du forresten haft tid til at kigge på den email jeg sendte dig i sidste uge? Det er ikke noget der haster, så bare tag dig god tid :)

Jeg har et forslag, som jeg tror du vil kunne lide. Jeg sender dig lige en pm, så tager vi den derfra.

Mvh.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 01:56

Ser frem til en pm fra dig så Smile

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)