Hejsa Aminoer Jeg vil lige spørge hvad i syntes om mit nye site, i forhold til det gamle, og er der noget der kan gøres endnu bedre? Håber på lidt ris/ros :) |
Meget pænere end det php-fusion lort, undskyld sproget.
Hejsa Aminoer Jeg vil lige spørge hvad i syntes om mit nye site, i forhold til det gamle, og er der noget der kan gøres endnu bedre? Håber på lidt ris/ros :) |
ikke lige min stil - farvekombinationerne spiller ikke sammen. |
Kig nu på det hele folkens, ikke så hastigt |
Jeg syntes den er blevet meget mere overskuelig at finde rundt på, til gengæld syntes jeg den har fået lidt af et amatør look i selve designet. |
Har set det hele og må sige at dine undersider er MEGET bedre end din forside. Når det er sagt vil jeg stadigvæk påstå at forsiden ikke sælger - farverne, specielt gradients, er meget forstyrrende for synet. Konservativt vil helt sikkert være bedre. Det var mine 2 cents. |
Hvordan "amatør"? Ps. skal nok få rettet de fejl der er i bunden af forsiden. Pps. Stil nu heller ikke for høje krav til en 15 årig ;) |
PS, et roterende snabel @ og din side vil være total kitch :o) |
Skal nok se på forsiden. Havde bare ikke nogen idéer. |
15 år, så er det en anden sag ;o) Prøv med nogle farver der er behagelige at kigge på - jordfarver f.eks. Jeg ved at farver er fede, men igen, det kan overdrives hvilket giver modsatte effekt. Se dig omkring på nettet og få inspiration fra andre. Når du ser noget godt, ja så ved du det med det samme ;o) Held og lykke herfra. |