Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ulrich Thomsen - Dansk filmsuccess?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :
For mindre end 1 minut siden var Ulrich Thomsen igen i gang med slå "salgslederen" oveni hovedet med et tykt Bilka katalog...

TV reklamen for Bilka...

Nu kan jeg simpelthen ikke dy mig mere, må udbasunere min mening i det offentlige rum; for det første fremstår "salgslederen" som en komplet underdog, en tumpe velsagtens: han er jo helt brun omkring munden med alt det prut-slikkeri...

Og Ulrich... jeg... ja... hmm... kan vi tage ham alvorligt? Jeg mener, han har spillet skurk i James Bond, han spillede helt formidabelt i Arven (selvom slutningen irriterede mig!) - og han gør det egentlig meget godt, sådan generelt i dansk film (og der har jo også være et par andre udenlandsroller)...

Men... jeg synes godt nok han taber terræn som Bilkabasker!

Harry´s ven, Pilmark, har til gengæld ramt bullseye; med den rolle han spiller i reklamerne, "brander" han sig selv udmærket...

Men Ulrich er ligeså kikset, som den gamle ræv til Ole (og så har jeg lige glemt hans efternavn, men du ved, ham med de tykke grå øjenbryn!), der gør den som købmand og vil af med fiskeolie, "rundt regnet 20% billigere end konkurrenterne"; mage til utroværdig reklame skal man lede længe efter!

Jeg vil godt lige bruge lidt tid til en lille gennemgang af kiksede reklamer...
Det er interessant - for os iværksættere - at vide om forbrugerne, vores kunder, rent faktisk er så dumme, som reklamerne gør os til...

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 05:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehen så vil jeg også brokke mig lidt. Behøver du at fremhæve tilfældige ord med fede bogstaver?

Jeg synes blot det er visuelt forvirrende når ord som "taber terræn" midt i en sætning står med fed skrift. Hvad ved jeg, grafik er ikke min stærke side og hvis jeg skulle tegne et billede af et hus ville I tro det var lavet i børnehaveklassen
Fra Århus
Tilmeldt 10. Jul 05
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Tjaaah... - jeg har også tænkt meget over den reklame. Den er da ok sjov. Men jeg synes overhovedet ikke den bibringer til at skabe sympati for Bilka - tværtimod. Naturligvis er den lavet med et smil i øjet og glimt i stemmen, men når man nu har hørt en del historier om Dansk Supermarkeds behandling af ledere og medarbejdere , synes jeg det er en anelse forkert af dem at "go down that road" :-)
 
Bemærk mine "fede" fremhævelser - det er kun lavet for at provokere lidt...haha :-)
 
mvh
Søren Arnsbo
 
Bidt af en gal iværksætter...! :-)
 

Søren Arnsbo, Stifter og CIO i VoiceArchive

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Vil støtte jer begge ;)
Det eneste dit underlige brug af kursiv og fed hjælper, er til at brande dig selv. Man genkender lynhurtigt dine indlæg - men de er altså trælse, at komme igennem *dukker nakken for at undgå slag*.
 
Jeg bemærker den Bilka reklame hver gang, jeg forstår virkelig ikke hvad de prøver at signalere. At de har en inkompetent ledelse? Jeg fatter den ikke... de har et skummelt reklamebureau :D Prøv lige at smide en tilkendegivelse, hvis ingen af jer kan forklare den, så spørger vi Bilka :)
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe i er nogle labaner

Jeg forstår egentlig godt reklamen, man skal blot sætte sig i PR firmaets sted. Reklamen er ikke henvendt til slutbrugerne (os der køber ind i Bilka) men er en selvfed konstatering af PR firmaets arbejdsvilkår og fordomme om medie bureauer. Fred være med det hvis Bilka gerne vil betale for lidt selvpromovering der kan grines af på en mediekonference istedet for at reklamere for Bilka overfor deres kunder.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)