|
Hvor man så har en master i hovedet rummet og så kopier man kortet over på de ander slaver man har rundt om. Men det er også det eneste jeg ved. |
Hjælp: Valg af satelit TV og Parabol
|
Dreambox er baseret på Linux og er nok lidt for "nørderne" men fordi den er softwarebaseret, så er den jo også nem at opdatere. Men du kan ikke købe kort hos Canal Anal eller Viaskvat med sådan en box - der er du nødt til at have en godkendt box. Den behøver du dog ikke at bruge til noget - det er bare for at få fat i kortet. Dreamboxen med kortet i kan så opsættes til at lave en "deling" af dette kort til andre dreamboxe i huset eller til venner over nettet... fy fy det må man jo ikke. :) |
Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting
|
|
|
|
Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting
|
|
|
der sikkert nogen som kender en ekspert på området. Det kunne være et godt sted at spørge. Ellers prøv dem som forhandler maskinerne. |
Kvalitets-webhosting
|
hej hej, vil bare lige nævne at jeg også har haft dårlige erfaringer med Viasat. Aggresiv markedsføring efter opsagt abbonnement (som jeg stadig er medlem), også selv om ALT er sagt op som de har bedt om rettidigt. Ikke noget jeg som kunde bryder mig om. VH T |
Her var der så lige endnu et eksempel på en uheldig url: http://www.satandream.com |
Bliv gratis medlem