Hej Aminoer Nu skal jeg lave lidt krig på gaflen herinde Jeg vil gerne have lavet et salgsbrev som henvender sig til hundefolket. Altså hundeopdrætter, hundepensioner, hundekendler osv. Jeg skal gøre opmærksom på at der er kommet en ny forhandler i et område (det er området fra Fjerritslev og til struer) og at der kan aftales leveringstidpunkter osv. for kunderne. Nu er vestjyder jo nogle der ikke er så nemt at overbevise om at netop nye produkter kan noget nyt! Ordene "det har vi brugt/gjort i mange år, og det går jo udmærket" hører man jo tit fra netop den befolkningsgruppe. Brevet skal kun fylde en a4 side og skabelonen er at lave teksten således at den står i højre side af dokumentet, dvs 60 mm inde begynder teksten. Der skal være frimærke billeder i den margin der bliver derved. Mit problem er blot - HVAD SKAL MAN SKRIVE ? det er forhandling af hundefoder fra Sverige som skal lanceres. Hvem er frisk til at fremstille sådan en tekst ? Skriv en mail til : kennbo.grafik@gmail.com med hvad mere i skal vide og hvilken pris der er snak om. Det er kun selve teksten jeg skal have-opsætningen/opstillingen og trykningen osv. sørger jeg selv for . |
lidt overraskende at der slet ingen aminoer vil give et tilbud
!