Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til tilretning af grafik

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 07
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Vi har hjemmesiden http://dk.rosaogridderen.com hvor vi bruger en speciel tegning som baggrund.

Vi har nu fået lavet nogle flere tegninger, og jeg skal have hjælp til at få delt tegningerne i de rigtige blokke, således at det passer til hjemmesiden.

Der er ialt 4 nye tegninger som skal tilrettes, og inden jeg sætter projektet i søen vil jeg da gerne høre hvad denne slags kunne komme til at koste.... er der nogen der kan hjælpe med det?

Hvis jeg mangler at specificere noget eller ikke er klar nok, må I jo sige til.

På forhånd tak for hjælpen, Carsten

Børnetøj og udklædningstøj - http://dk.rosaogridderen.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:49

Hej Carsten

Hvordan har du tegningen? Digitalt, og hvilken filtype?

Tilmeldt 3. Oct 07
Skrevet kl. 09:52

Det er i ESP format.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:55

Jeg håber, du mener eps?

Så længe det er digitalt, er det fint. Har du fuldkommen styr på, hvordan tegningen skal 'klippes'? Så er det ikke noget, der kan tage lang tid nemlig…

Tilmeldt 3. Oct 07
Skrevet kl. 09:59

ja.... det er .eps format Embarrassed

Jeg har dimensionerne på det nuværende design, men da jeg testede med vinterdesignet fulgte farven på himlen ikke med ... og så stopper min viden på området.

Eller er det selve opsætningen af grafikken den så er gal med?

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 10:01

Jeg vil tro, at jeg kan hjælpe dig.

Flot side I har i øvrigt. Jeres produktfotos er klart bedre end gennemsnittet, omend de kunne sikkert sælge bedre, hvis der var lidt mere liv i dem. Det ville være interessant for mig at høre, hvad I gør - måske kunne jeg give lidt input.

Giv mig gerne et ring på 29896967. Så kan vi snakke mere detaljeret om, hvad du har brug for mht. grafikken.

Med venlig hilsen

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:04

Jeg ved ikke så meget om html og web, men jeg kan skære en fil op i de bidder, du måtte ønske. Måske Carsten her er den, der kan hjælpe dig.

Tilmeldt 3. Oct 07
Skrevet kl. 10:16

Hej Carsten

Tak for rosen. Vi bruger faktisk bare et flash anlæg, et digitalt spejlreflekskamera, samt en stor hjemmebygget reflektorskærm ... Så er min bedre halvdel en habil "amatør" fotograf, så hun tager billederne selv. Der er ikke så meget hokus pokus i det, men det kunne da være spændende at høre hvordan der kunne komme mere liv i billederne.

Mht. til grafikken, så er en del af problemet nok også opsætningen på siden, for da jeg testede med vinterdesignet var menurullen til venstre ikke skåret rigtigt ... det har dog virket rigtigt i en tidligere version af shoppen.

Er det også den slags du beskæftiger dig med?

Mange hilsner, Carsten

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 21:09

Hej Carsten,

Flot navn i øvright Smile

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med shop-delen af jeres problem - det er kun selve grafikken.

Mht. billederne, så lyder det som om, at I har det rigtige udstyr og interessen til at kunne producere nogle meget bedre - og mere sælgende - billeder.

En del af packshot-billederne på min hjemmeside er taget med et skønt mix af ting fra det lokale byggemarked, stof-butik og boghandler samt et par 15 år gamle og udgåede blitze. Derefter er der brugt ganske få minutter på efterbehandling pr. billede. 

Jeg har i noget tid gået og overvejet muligheden for at tilbyde et kort vejledningsforløb til web-butikker, der selv ønsker at tage produktfotos. Jeg sender dig lige en PB i morgen, så jeg ikke hijacker den her tråd fuldstændigt med produktfotos.

Med venlig hilsen

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 22:55

Hej Carsten.

Hvis du med tegninger mener baggrundsbilleder, vil jeg ikke mene at det er nødvendigt at slice dem op. Det vil i mine øjne være klart det bedste at placere dem som komplette baggrundbilleder og placere de øvrige indholdselementer ovenpå. Det gør det også meget nemmere at skifte dem ud når årstiderne skifter. Problemet er blot, hvis de tegninger du omtaler indeholder en samlet skitse af hele Jeres site i et og samme lag. Prøv evt. at send mig en af tegningerne så jeg kan se, hvordan de er bygget op, så kan jeg højst sandsynligt give dig et mere kvalificeret svar.

Du er velkommen til at sende den til morten@e-c-s.dk

Mvh

Morten

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)