Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarksguiden.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Danmarksguiden er en linkdatabase med links på alle relavante sider i Danmark. Er du ikke på denne side kan du oprette dig selv på siden.

Danmarksguiden er lavet således at den er SEO venlig overfor din hjemmeside.

Opret dig på Danmarksguiden, det er GRATIS og du skal ikke linke til os for at vi linker til dig,

Vi vil selfølgelig gerne have reklame i form af links til Danmarksguiden, men det er helt frit om man ønsker at gøre det.

Alle der opretter sig på Danmarksguiden vil få vidst et billede af deres hjemmeside og en valgfri beskrivelse.

Skulle der mangle en kategori, kan man selv foreslå denne på siden.

Få flere besøgende på din side, opret dig på Danmarksguiden.dk

Tilmeldt 26. Aug 06
Skrevet kl. 09:15
Nu med nyt design.

Kan i så komme ind og tilmelde jer.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 16:21
Citat fra hjemmesiden: "Can''t open file: ''dir_links.MYI''. (errno: 138)"

// Jesper Skov

Tilmeldt 26. Aug 06
Skrevet kl. 22:57
Hej alle Amino bruger

Det er lidt uheldigt at samme dag som jeg skriver indlægget om mit nye design, så syntes min webhotel udbyder Surftown at de skal komme til at slette hele min database.

Jeg har aldrig i mit liv taget en backup, men i mandags tænkte jeg ( Det kan jo ikke skade at prøve ) Godt at jeg gjorde det ellers havde 3 måneders arbejde været spildt.

Siden er nu oppe og køre igen, jeg beklager over for alle jer som har forsøgt at oprette et link hos mig eller som  blot ville se hvad det er for en side.

Jeg lover hermed at jeg altid i resten af mit liv tager backup mindst 1 gang om ugen.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 08:00
Ja - nu kom den op. Meget fin side, som du sikkert kan få skaffet nogle besøgende til.

Der er dog lige en ting under annoncering jeg bed mærke i - det er at man kan købe 12 måneders top-banner-reklame. Syntes du ikke at det er lidt lang tid, jeg tænker på det fra jeres side - hvis i fx. om 8 måneder har fordoblet jeres besøgstal 100 gange, og annoncerne er steget meget i værdi.

// Jesper Skov

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)