Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flydende Plaster

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 30. Aug 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har udviklet en udgave af flydende plaster. P.t. sælges det til een dansk kunde, men der er et kæmpe potentiale, både nationalt og internationalt. Mitsubishi Pharma i Japan har godkendt produktet til brug i det japanske sygehusvæsen, men grundet meget komplicerede japanske importregler har det ikke været muligt for mig at sælge en dråbe til dem endnu. Jeg søger muligheder for afsætning af produktet.
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 09:40
Vil det ikke være en idé evt. at opsøge nogle af de lidt større kæder i DK... Fx. matas eller magasin eller sådan noget ?..

Ved ikke hvordan din pris er, men hvis du bare ligger den en smule under den som det koster nu om dage, så er du vel godt igang  ?:)..

Tilmeldt 30. Aug 06
Skrevet kl. 09:51

Det kan naturligvis være en mulighed at kontakte de større veletablerede virksomheder, men min idé går ud på at skabe en konkurrenceparameter overfor de veletablerede virksomheder, og dermed give muligheden for en iværksætter eller et mindre firma. Muligheden ligger netop i, at man her har mulighed for at handle produktet i "bulk" direkte fra producenten - udvikle og markedsføre sit eget brand . Prismæssigt er jeg absolut konkurrencedygtig. 

Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:49
Hvor meget er det?

Billeder?

Prisen?

Er meget interesseret?

Tilmeldt 30. Aug 06
Skrevet kl. 15:13
Hej der!

Jeg sender ikke billeder - men produktet er transparent og fungerer som kunstig hud.

Prisen afhænger af koncentrationen - men et slag i suppen vil være: 175kr/liter

Produktet sælger jeg i 200liters ståltromler.

Mvh/Michael

Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:31
Det ikke muligt at købe en prototype?(Altså bare lidt). for 1000kr. eller sådan noget?

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 00:04
Hej Michael

Lidt samme spørgsmål som niwijo.

Siden du igår lagde tilbudet ud her på Amino har jeg tænkt på om det ikke er relevant i min serie med sportspleje, men jeg må sige, at jeg end ikke vil overveje og bruge 35000,- på at teste 200 Liter plaster. Det er godt nok meget plaster!

En 5L dunk til afprøvning af produktet?

Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 00:23
Dato: 30-08-2006 09:26:26 Forfatter:Flydende Plaster Jeg har udviklet en udgave af flydende plaster. P.t. sælges det til een dansk kunde, men der er et kæmpe potentiale, både nationalt og internationalt. Mitsubishi Pharma i Japan har godkendt produktet til brug i det japanske sygehusvæsen, men grundet meget komplicerede japanske importregler har det ikke været muligt for mig at sælge en dråbe til dem endnu. Jeg søger muligheder for afsætning af produktet.

Hej Michael

Har du haft kontakt til den danske ambassade i Tokyo? Ellers her link via udenrigsministeriet http://www.um.dk/da/menu/OmOs/Organisation/AmbassaderMv/Asien/Japan.htm

Vi har tidligere haft samarbejde med  Mitsubishi, og der skal man altså være helt oppe på dupperne, ellers er de ret gode til at trække IPR ud før de vil forhandle, har de først fået den afgørende IPR har man ikke længere noget særlig godt forhandlingsgrundlag.

Tænk blot på at Mitsubishi er en endog meget stor virksomhed med næsten 1/2 million ansatte - og de laver næsten alt hvad der er penge i.

Vi fik ganske pudsige forklaringer på hvorfor de ikke ville betale det der svarede til en gennemsnits ingeniørløn indenfor EU, samt selvfølgelig rejseomk for 4 mand tur/retur for at løse et problem der næsten havde lagt deres CD produktion ned (de producerede ca 75% af alle CDer på verdensplan) De har her 4 år efter, stadig ikke løst problemet 100%, men de har selvfølgelig sparet den snes mill vi skulle have for opgaven.

Med venlig hilsen

Lars C

Tilmeldt 30. Aug 06
Skrevet kl. 09:06
Hej Martin

Det er absolut relevant og du har muligheden for "private Label" på produktet.

Jeg vil foreslå en ½L prøve (det er faktisk ret meget) den kan jeg sende til dig u/b

Du er velkommen til at give mig et ring på: 6610 9060 - så kan jeg give dig lidt mere info og vi kan aftale nærmere.

min e-mail: mps@masavakemi.dk

Mvh

Michael Schmidt

Tilmeldt 30. Aug 06
Skrevet kl. 09:10
Hej Lars

Tak for info og link.

Mvh

Michael

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)