|
Flydende Plaster
Ved ikke hvordan din pris er, men hvis du bare ligger den en smule under den som det koster nu om dage, så er du vel godt igang ?:).. |
Det kan naturligvis være en mulighed at kontakte de større veletablerede virksomheder, men min idé går ud på at skabe en konkurrenceparameter overfor de veletablerede virksomheder, og dermed give muligheden for en iværksætter eller et mindre firma. Muligheden ligger netop i, at man her har mulighed for at handle produktet i "bulk" direkte fra producenten - udvikle og markedsføre sit eget brand . Prismæssigt er jeg absolut konkurrencedygtig. |
Hej der! Jeg sender ikke billeder - men produktet er transparent og fungerer som kunstig hud. Prisen afhænger af koncentrationen - men et slag i suppen vil være: 175kr/liter Produktet sælger jeg i 200liters ståltromler. Mvh/Michael |
Hej Michael Lidt samme spørgsmål som niwijo. Siden du igår lagde tilbudet ud her på Amino har jeg tænkt på om det ikke er relevant i min serie med sportspleje, men jeg må sige, at jeg end ikke vil overveje og bruge 35000,- på at teste 200 Liter plaster. Det er godt nok meget plaster! En 5L dunk til afprøvning af produktet? |
Hej Michael Har du haft kontakt til den danske ambassade i Tokyo? Ellers her link via udenrigsministeriet http://www.um.dk/da/menu/OmOs/Organisation/AmbassaderMv/Asien/Japan.htm Vi har tidligere haft samarbejde med Mitsubishi, og der skal man altså være helt oppe på dupperne, ellers er de ret gode til at trække IPR ud før de vil forhandle, har de først fået den afgørende IPR har man ikke længere noget særlig godt forhandlingsgrundlag. Tænk blot på at Mitsubishi er en endog meget stor virksomhed med næsten 1/2 million ansatte - og de laver næsten alt hvad der er penge i. Vi fik ganske pudsige forklaringer på hvorfor de ikke ville betale det der svarede til en gennemsnits ingeniørløn indenfor EU, samt selvfølgelig rejseomk for 4 mand tur/retur for at løse et problem der næsten havde lagt deres CD produktion ned (de producerede ca 75% af alle CDer på verdensplan) De har her 4 år efter, stadig ikke løst problemet 100%, men de har selvfølgelig sparet den snes mill vi skulle have for opgaven. Med venlig hilsen Lars C |
Hej Martin Det er absolut relevant og du har muligheden for "private Label" på produktet. Jeg vil foreslå en ½L prøve (det er faktisk ret meget) den kan jeg sende til dig u/b Du er velkommen til at give mig et ring på: 6610 9060 - så kan jeg give dig lidt mere info og vi kan aftale nærmere. min e-mail: mps@masavakemi.dk Mvh Michael Schmidt |