Hej Aminoer, Vi er på udkig efter en Google Adwords/PPC-GURU - en rigtig nørd, der brænder for det, og bare ikke kan lade være, med liiige at se om CTR og CR ikke kan skubbes yderligere, hvis man nu ændrede et par detaljer. Vi har allerede anvendt Adwords nogle måneder og har, efter bedste overbevisning, en nogenlunde fornuftig opsætning og struktur. Vi kan dog ikke lade være at spekulere på, at ROI kan forbedres kraftigt... Og til dét søger vi en helt speciel skabning: En person med god erfaring i Adwords, som vil hjælpe os med at optimere og vedligeholde vores kampagner, landingssider, checkout funnel(På idéplan - programmeringen tager vi os af) mv. Vi har en række webshops, som hver især sælger ét produkt; en digital lydbog eller e-bog, inden for kategorien selvhjælp. Conversion tracking er selvfølgelig sat op og linket til vores Google Analytics-profil, som du også vil få adgang til. Du vil få udleveret en liste over acceptable Cost / Conv. Dog vil vi i en prøveperiode teste dig på én kampagne / produkt, inden du bliver sluppet løs på resten af kontoen. Med hensyn til betaling af dit arbejde er vi åbne for forslag - Vi kan aftale en fast pris per måned eller strikke en performancebaseret aflønning sammen i samarbejde med dig - lad os aftale nærmere når vi ved om kemien passer og færdighederne svarer vores forventninger. Send mig en PM her på Amino, eller skriv til mig på kb@mind-set.dk, og svar gerne på følgende spørgsmål:
TIL FIRMAER: I er selvfølgelig også velkommen til at byde ind, hvis I har en personprofil der svarer til ovenstående, og I mener I kan hjælpe os til en fornuftig pris. Glæder mig til at få nogle henvendelser! |
Google Adwords/PPC-GURU søges
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Med venlige hilsner
Kim Biesbjerg
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)