Jeg indrømmer, at det er 100 år siden, at jeg har beskæftiget med med emnet i denne tråd. Men jeg mindes, at det dengang var i orden, at kun den ene part udstedte en faktura - der dog skulle indeholde begge parters cvr-nummer samt hvilke ydelser der indgik i aftalen (begge veje). Er det stadig sådan - eller er der ændret på disse regler (eller husker jeg forkert).
|
Thomas Kaarup:Jeg skal til at bruge Mamut. Ved der er mange meninger om det, men det er det vi kommer til at kører med i fremtiden.
Jeg søger derfor en der kan hjælpe mig igang med dette omfattende program. Det er E3 versionen vi har.
Mit indledende behov ligger i:
Vareoprettelse
Lager, status og indførelse af varer.
Salg
IndkøbJeg har leget en del rundt i det, kan meget basale ting, men der er nogle primære funktioner som driller mig.
Da mange af har en hård tid, økonomisk, foreslår jeg vi kan bytte tjenester for opgaven. Jeg sidder med: www.laptoprepair.dk og www.traderjoe.dk af produkter.
Hvis der er nogen der kunne bruge noget derfra og selv, eller kender nogen som kan afhjælpe min situation ville det være kanon at høre fra jer.
Hej Thomas (Traderjoe)
Jeg kunne godt bruge nogle af jeres varer. Jeg har allerede leveret en serviceydelse til jer i foråret 2009 som varerne kan modsvare - jeg har kontaktet jer adskillige gange vedr. mit krav, så jeg ser denne tråd som en ny lejlighed til at gøre jer opmærksom på problemet.
Jeg er interesseret i laptop batterier til t40/41 o.s.v., og hvis vi kan blive enige om noget kan I udstede en faktura der modsvarer min faktura + rykkergebyr og morarenter.
Jeg ser frem til at høre fra jer.
Venlig hilsen
Jørgen Olsen