Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Barderhandel - Mamut

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg indrømmer, at det er 100 år siden, at jeg har beskæftiget med med emnet i denne tråd. Men jeg mindes, at det dengang var i orden, at kun den ene part udstedte en faktura - der dog skulle indeholde begge parters cvr-nummer samt hvilke ydelser der indgik i aftalen (begge veje).

Er det stadig sådan - eller er der ændret på disse regler (eller husker jeg forkert).

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 00:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Kaarup:

Jeg skal til at bruge Mamut. Ved der er mange meninger om det, men det er det vi kommer til at kører med i fremtiden.

Jeg søger derfor en der kan hjælpe mig igang med dette omfattende program. Det er E3 versionen vi har.

Mit indledende behov ligger i:
Vareoprettelse
Lager, status og indførelse af varer.
Salg
Indkøb

Jeg har leget en del rundt i det, kan meget basale ting, men der er nogle primære funktioner som driller mig.

Da mange af har en hård tid, økonomisk, foreslår jeg vi kan bytte tjenester for opgaven. Jeg sidder med: www.laptoprepair.dk og www.traderjoe.dk  af produkter.

Hvis der er nogen der kunne bruge noget derfra og selv, eller kender nogen som kan afhjælpe min situation ville det være kanon at høre fra jer.

Hej Thomas (Traderjoe)

Jeg kunne godt bruge nogle af jeres varer. Jeg har allerede leveret en serviceydelse til jer i foråret 2009 som varerne kan modsvare - jeg har kontaktet jer adskillige gange vedr. mit krav, så jeg ser denne tråd som en ny lejlighed til at gøre jer opmærksom på problemet.

Jeg er interesseret i laptop batterier til t40/41 o.s.v., og hvis vi kan blive enige om noget kan I udstede en faktura der modsvarer min faktura + rykkergebyr og morarenter.

Jeg ser frem til at høre fra jer.

Venlig hilsen

Jørgen Olsen

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 28. Jul 09
Indlæg ialt: 79
Fra  eet godt navn Skrevet kl. 02:41

Jørgen Olsen:

Hej Thomas (Traderjoe)

Jeg kunne godt bruge nogle af jeres varer. Jeg har allerede leveret en serviceydelse til jer i foråret 2009 som varerne kan modsvare - jeg har kontaktet jer adskillige gange vedr. mit krav, så jeg ser denne tråd som en ny lejlighed til at gøre jer opmærksom på problemet.

Jeg er interesseret i laptop batterier til t40/41 o.s.v., og hvis vi kan blive enige om noget kan I udstede en faktura der modsvarer min faktura + rykkergebyr og morarenter.

Jeg ser frem til at høre fra jer.

Venlig hilsen

Jørgen Olsen

Hej Jørgen

Det er jeg da ked af at høre. Desværre for dig, og heldigvis for mig er jeg ikke mere en del af Traderjoe.

Jeg kan kun opfordre dig til at rette henvendelse til Jesper Kronborg som ejer og driver Traderjoe. Jeg var ikke engang bekendt med denne sag før nu. Jeg var kun der fra 08-09 til 09-09...

Jeg kan ikke sige mere om det firma på skrift.

Thomas Kaarup

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)