Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekstil- og keramikvarer til din butik

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jul 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen, pga. andet arbejde vil vi gerne af med noget af vores lager i LatinShop, vi importerer tekstilvarer og keramikvarer fra Peru, jeg kan med ret stor garanti sige at i ikke finder disse varer andre steder i Danmark, da vi mig bekendt er de eneste i Danmark, der har importeret produkter fra disse fabrikker.

Vi har trøjer/sweatere i 100% baby alpacauld, polo’s/t-shirts i pima bomuld, derudover håndlavede keramikvarer til brugskunst. Kig ind på www.latinshop.dk og læs om alpaca uld, pima bomuld og vores produkter, send mail til latinshop@latinshop.dk eller svar tilbage herinde. Vi har ikke nogen minimumsbestilling så du kan prøve med små prøver for at se om det er noget for dig.

Her er et uddrag fra vores prisliste (ex. moms):

Herre sweatere i 100% babyalpaca uld: 375 kr. forretningspriser: 1000+ kr.

Dame trøjer i 100% babyalpaca: 200 – 260 kr. forretningspriser 500 – 800 kr.

Polo’s / t-shirts i pima bomuld: 70 – 80 kr. forretningspriser 250 – 400 kr.

Strømper / sokker i alpaca/acryl/nylon: 15 -20 kr. Forretningspriser 50 – 60 kr.

Plaider i 100% babyalpaca: 440 kr. forretningspriser 1200+ kr.

Halstørklæder i 100% babyalpaca: 100 kr. forretningspriser 300 – 400 kr.

Halstørklæder i alpaca/fåreuld: 40 kr. forretningspriser 200 kr.

Derudover huer, vanter mm, keramikvarerne ligger typisk på 64, 80 og 96 kr. for 3 krukker der er 30 til 50 cm høje. Forretningspriser ? Jeg har ikke set tilsvarende herhjemme.

Kig ind på www.latinshop.dk og se det hele, og latinshop@latinshop.dk for prisliste.

Med venlig hilsen Lars og Rossana

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)