Jeg har lavet en lille spændende split-test med googlewebsite optimizer på mit linkkatalog. Da jeg ikke selv har en blog fik jeg lov til at låne lidt spalteplads ovre på Morten Vadskær's blog til at fortælle om resultatet af testen.
Kort fortalt går testen ud på at undersøge hvilken betydning det har at man som bruger skal indtaste mange oplysninger for at nå et givent mål på et website. Hvis det lyder spændende så kan du læse hele indlægget her.
Troede faktisk ikke det betød så enormt meget ved link kataloger. Men det viser jo bare hvor vigtigt det er for alle andre kun at bede om det mest nødtvendige og opbygge processeren således de er hurtige og smertefrie at komme igennem,
Troede faktisk ikke det betød så enormt meget ved link kataloger. Men det viser jo bare hvor vigtigt det er for alle andre kun at bede om det mest nødtvendige og opbygge processeren således de er hurtige og smertefrie at komme igennem,
Ja, det overraskede også mig. Som jeg også skrive i artiklen, så tror jeg at forskellen er ednu større ved webshops og andre steder hvor man tilmed skal have penge op af lommen.