Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GWO-test: Jagten på den perfekte tilmeldingsformular

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med Jer,

Jeg har lavet en lille spændende split-test med google website optimizer på mit linkkatalog. Da jeg ikke selv har en blog fik jeg lov til at låne lidt spalteplads ovre på Morten Vadskær's blog til at fortælle om resultatet af testen.

Kort fortalt går testen ud på at undersøge hvilken betydning det har at man som bruger skal indtaste mange oplysninger for at nå et givent mål på et website. Hvis det lyder spændende så kan du læse hele indlægget her.

Mvh Jacob

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 23:27

Troede faktisk ikke det betød så enormt meget ved link kataloger. Men det viser jo bare hvor vigtigt det er for alle andre kun at bede om det mest nødtvendige og opbygge processeren således de er hurtige og smertefrie at komme igennem,

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 13:57

Martin:

Troede faktisk ikke det betød så enormt meget ved link kataloger. Men det viser jo bare hvor vigtigt det er for alle andre kun at bede om det mest nødtvendige og opbygge processeren således de er hurtige og smertefrie at komme igennem,

Ja, det overraskede også mig. Som jeg også skrive i artiklen, så tror jeg at forskellen er ednu større ved webshops og andre steder hvor man tilmed skal have penge op af lommen.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)