Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance 3D/2D/Lyd/Video artist falbyder sig selv.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvem er jeg :

Uddannet teknisk designer, og har i de sidste par år arbejdet freelance for forskellige virksomheder med udvikling, design, og markedsføring af deres forskellige opfindelser, og produkter.

Hvad kan jeg:

3D:  Jeg arbejder primært i Autocad Inventor, eller 3D studio max,. Eksempel på brugbarheden herfor kan være lidt af det hele. Hvis du har en ide, til en lampe, en dingenot, etc, så kan jeg i samarbejde med dig udvikle idéen i 3D så du kan bruge det færdige objekt både til at lave photorealistiske udregniner/tegninger, som du kan fremvise en mulig investor - og samtidig kan du få udarbejdet tekniske tegninger af selv samme objekt, som det kan bygges efter/støbes efter.

2D: Jeg "taler" flydende photoshop, og har erfaring med en del forskellige områder, rangerende fra (men ikke til) brochurer, plakater, webdesign, logoer, magasiner mv. Jeg har også en del kendskab til andre illustrative programmer, og benytter dem gerne.

Andet: Jeg har eget musik studie og kan dermed producere alt fra jingles til decideret musik - lydeffekter til spil, eller et underlægningsspor til din video. Jeg er også tidl. uddannet hos Det Danske Filminstitut som klipper, og kan dermed også redigere videoer.

Jeg er også dygtig til at konceptudvikle, og har brugt denne evne meget i forhold til både mit freelance job og mine tidligere ansættelser.

Jeg har eksempler på ovenstående, som jeg meget gerne vil dele, eller fremvise ved forespørgsel.

Pris? det kommer an på hvad arbejde du skal have udført, - og hvis der er én ting jeg efterhånden har lært, så er det at ikke to opgaver indenfor det jeg laver er ens , og kan dermed variere meget i sværhedsgrad. Mit forslag er at du/I kontakter mig, og vi efterfølgende fastsætter en pris vi begge kan være tilfredse med, alt efter opgavens omfang og størrelse.

/MDN

Med venlig hilsen,

Mik - mdn@billigeprototyper.dk 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)