Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan bruger jeg mine guldmønter bedst…..?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :
måske en passende emneoverskrift vil være: hvordan mine guldmønter bli''r til muld...

 

nej, seriøst: Du er sgu nødt til at starte med det basale, Bjarne

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Desuden (jeg har ikke tid til at læse alle de andre indlæg, så jeg beklager, hvis jeg gentager noget andre har pointeret):

Jeg ser lige, at man skal være logget ind som kunde, før man kan handle på din side. Auch! Gør det til en smertefri process under købet (automatisk generering af et kodeord, der sendes til kunden til fremtid brug).

Du har mange barrierer på siden, så jeg vil helt klart foreslå, at du koncentrerer dig om forbedring af shoppen først, før du spilder for mange kroner på markedsføring. First things first. Du kan uden tvivl forbedre din konverting gevaldigt.

Og et nyt design ville nu heller ikke skade.



Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja der er lagt en voldgrav rundt om den webshop og der er gravet masser af huller på resten af siden som de kæmpende kunder kan falde i...



 



Nå, nu skal jeg nok stoppe, men det er nok den vildeste webshop jeg har set længe. Som et besøg i junglen.



 



Der er hårdt brug for en uvildig second opion på hele dette site. Er bange for Bjarne ikke selv er den rigtige. Håber jeg tager fejl.



Et overordnet råd: Tag brugernes briller på og besøg din egen side!



Fra Århus
Tilmeldt 30. Jan 06
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle og godt nytår.


og mange tak for de gode råd.. jeg er i gang med en længere liste af forberedelser af siden, bl.a. at få lavet hele exit proceduren mere anvendelig (uden at man skal være logget ind mv.). Fjernelsen af frames står også højt på listen.... Derudover er jeg det planen at vi skal have løbet alt tekst gennem af nogen der har bedre forstand på kommunikation.. Vi vil også out-sourse vores nyhedsbreve, hvis vi finder en fornuftig løsning.


Ad-words er en betragtelig post på mit markedsføringsbudget og jeg vil forsøge at få mere ud af de penge der bruges total, bl.a. ved at satse mere på SEO, nyhedsbrevet samt generel PR.


mht. til ændring af design mv. er jeg umiddelbart ikke enig i at det vil være klogt. Vi får mange positive henvendelser på  designet. Designet er desuden gennemført på alt andet tryk og bannere mv. Vi har forsøgt at skabet en rolig og lidt "grøn" stemning og det syntes jeg selv er lykkedes. Jeg mener ikke heller ikke at det nødvendigvis er til gavn at alle hjemmesider ligner hinanden for meget. 



Side 3 ud af 3 (24 indlæg)