Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Super mobilnummer sælges!

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg laver snart en hjemmeside hvor folk kan sælge deres telefon nr for et gebyr, så tilbyder jeg Amino 50% af dette gebyr for at for de skal stoppe det her Big Smile

/allan

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:11

Allan Hansen:

Jeg laver snart en hjemmeside hvor folk kan sælge deres telefon nr for et gebyr, så tilbyder jeg Amino 50% af dette gebyr for at for de skal stoppe det her Big Smile

/allan

Lyder som en milliard forretning, hvis du lige tager domæner med... Yes

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 10:58

Der skulle bare laves nogle undersider her på Amino hvor folk kunne sælge deres ting UDEN det hele tiden kom frem i debatten, for mange gør jo hvad de kan for at ligge i toppen hele tiden og mange bliver sure nå vi, som her skriver om alt muligt andet på deres salgs tråd i som jo ligger under debatten.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:12

helt enig

her i sommerferien har amino debatten jo udviklet sig til at være det rene kræmmermarked Tongue Tied

mvh

jesper

www.sliknet.dk

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 11:20

Hej Jesper.

Jeg er ved at skrive en mail til Amino om det, jeg har ikke været med her på Amino så længe, men hvis ikke Amino laver det om på en god måde både for os der skriver i debatten og for dem som godt vil sælge, ja så tror jeg ikke jeg vil bruge så meget tid mere her på Amino, De kunne jo bare lave en købs og salgs børs med alm. ting, lige som de gør med virksomheder som skal sælges eller købes, så ikke det hele havner i debatten, hver ting, hver sit sted.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Indlæg ialt: 262
Skrevet kl. 12:42

Kan i ikke bare gå ind i de underforaer der interessere jer?

Og plz. hold denne diskution ude af min tråd!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:55

Jeg byder 1000 for 53 47 53 53

Mvh

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad med du fandt en passende side - DBA , eller hvad ved jeg for brugte ting og sager.

Dette er iværksætter side med hjælp og gode råd .

Så plz.. find andet fora

MVH

Jesper

www.sliknet.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes I, som kritiserer ihærdige sælgere, skulle se på formålsteksten til den her del af forum:

Jeg har et godt tilbud til dig!

"Her kan vi tilbyde hinanden alt mellem himmel og jord. The sky is the limit.."

Der er mange nystartede iværksættere, som står og skal have fundet fornuftige priser på alt muligt.
Det gælder selvfølgelig også "iøjnefaldende" telefonnumre, lavpris tilbud på webudvikling, og hosting.

Jeg hilser i hvertfald ethvert seriøst ment tilbud velkommen, når det indeholder de nødvendige oplysninger, så jeg kan vurdere tilbuddet.

Når nogen sidder med en stak uregistrerede taletidskort med meget iøjnefaldende numre, som er lette at huske, ja så synes jeg personligt bare de skal se at få dem sat til salg.
Er der til gengæld ingen, der byder på et givent nummer, så må det efter min mening være fordi nummeret ikke er interessant nok..
Her hjælper jævnlige/hyppige "bump" ikke på min interesse for det tilbudte nummer . 

Til de, der udbyder mobilnumre til salg for tiden, vil jeg foreslå, at følgende indgår i hver eneste tilbud:

• Nummer.
  • Taletidskort, fastnet nummer eller..?.
  • Brugt eller ubrugt
  • Navn på den teleudbyder, som nummeret i givet fald er registreret til.
  • Forventet minimumspris, hvis der er en.
  • Sælges nummeret til højestbydende, eller forbeholder sælger sig retten til ikke at sælge til den med det højeste bud.
  • Er pris inkl. eller ekskl. moms og kan der udstedes en faktura, hvis prisen er inkl. moms?

Ja, det var så bare mit indspark i debatten. Smile
Undskyld herfra til trådstarter for emne-hijacking.

Hav en god dag!

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 21:42

Nielco IT:
Jeg synes I, som kritiserer ihærdige sælgere, skulle se på formålsteksten til den her del af forum:

Jeg er da enig, men så må Amino jo gøre op med sig selv om de vil være det "ny" QXL bare i gratis form?

Hvis nu man lavede så kun Plus medlemmer kunne sælge disse ting gav det mening i min verden.

/allan

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)