Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster det og få lavet et webshop system...

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har lige lavet et og efter min mening er 500-1000 timer ikke nær nok til at fuldendt løsning der kan konkurrer i dag.

Så jeg vil nok skyde på et par 1000 timer og op efter for det første reelle viirkende system.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:31

Allan Hansen:
Det har jeg også så har du hørt om 2 Smile

Jeg skrev også bare "den sidste". Jeg er klar over at der er flere herinde der er selvbyggere Smile

Allan Hansen:
Enig men hvis de vil have deres egen og har kassen er det vel ok ?

Det er skam helt fint. Vi skal bare lige finde ud af 1) hvad han spørger om og 2) hvad hans behov egentligt er.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:37

Rasmus Lindgren:
Det er skam helt fint. Vi skal bare lige finde ud af 1) hvad han spørger om og 2) hvad hans behov egentligt er.

Yes

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 12:09

Hej Rasmus og alle andre.

Jeg kan se i har forstået mit spørgsmål korrekt - hvis man nu siger 1-2000 timer - et overslag på en timepris vil være rigtig godt? Jeg går ud fra at det er lidt nogle dyre drenge der skal i sving her :)

Bendtsen

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:28

Bendtsen:

Hej Rasmus og alle andre.

Jeg kan se i har forstået mit spørgsmål korrekt - hvis man nu siger 1-2000 timer - et overslag på en timepris vil være rigtig godt? Jeg går ud fra at det er lidt nogle dyre drenge der skal i sving her :)

Bendtsen

Vores timepris ville på et sådan system ligger på 850,- og du er selvfølgelig velkommen til at kontakte mig på rl SNABEL-A 41concepts.com hvis du har yderligere spørgsmål.

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 12:42

Hej Bendtsen,

Jeg har en side - med webshop og det hele som du gerne må få en kopi af, den er lige til at opsætte.

Send mig en mail på rasmuslykke@gmail.com

Rasmus

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:48

RasmusLykke:

Hej Bendtsen,

Jeg har en side - med webshop og det hele som du gerne må få en kopi af, den er lige til at opsætte.

Send mig en mail på rasmuslykke@gmail.com

Rasmus

Hvis det bare var en almindelig shop, så kunne jeg da sælge ham en køreklar Magento webshop løsning med unikt design til kun 9.995,- men det jeg har forstået på ham er at han vil have kodet en fuldstændig shop fra bunden?! 

Fra Vejle
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 12:49

Hej Bentsen.

Du må meget gerne sende mig detaljer på projektet, så vil jeg komme med et overslag på timer det vil tage, og evt. en pris. Send gerne detaljer til; morten@mr-inc.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 14:59

Hej Alle

Så det vil sige at man skal investerer 800.000-1.000.000 kr. for at få et lignende system op at stå som Scannet olign. på ren programmering, sådan at vi kan tilbyde hjemmesider og webshop løsninger til alle. Er det korrekt forstået?

Bendtsen

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:06

Hej Bendtsen

Jeg kunne godt tænke mig, at høre mere om dine tanker omkring udvikling af et shop-system. Kan du løfte styret sløret for hvad du skal bruge det til ?

Vi har selv udviklet vores eget system, og ved vores seneste værdiansættelse estimerede vi konservativ at der var brugt 10+ mandeår på det. Men det skal siges at vores kravspec. har været meget omfattende, fordi målet med løsningen i bund og grund er at slå den traditionale webprogrammør ihjel, og istedet designere overtage det meste af deres arbejde, dette sker via et sindrigt system til strukturering af data, en editor der er drag-n-drop og direkte integreret med Photoshop.

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)