Jeg kan se i har forstået mit spørgsmål korrekt - hvis man nu siger 1-2000 timer - et overslag på en timepris vil være rigtig godt? Jeg går ud fra at det er lidt nogle dyre drenge der skal i sving her :)
Jeg kan se i har forstået mit spørgsmål korrekt - hvis man nu siger 1-2000 timer - et overslag på en timepris vil være rigtig godt? Jeg går ud fra at det er lidt nogle dyre drenge der skal i sving her :)
Bendtsen
Vores timepris ville på et sådan system ligger på 850,- og du er selvfølgelig velkommen til at kontakte mig på rl SNABEL-A 41concepts.com hvis du har yderligere spørgsmål.
Hvis det bare var en almindelig shop, så kunne jeg da sælge ham en køreklar Magento webshop løsning med unikt design til kun 9.995,- men det jeg har forstået på ham er at han vil have kodet en fuldstændig shop fra bunden?!
Du må meget gerne sende mig detaljer på projektet, så vil jeg komme med et overslag på timer det vil tage, og evt. en pris. Send gerne detaljer til; morten@mr-inc.dk
Så det vil sige at man skal investerer 800.000-1.000.000 kr. for at få et lignende system op at stå som Scannet olign. på ren programmering, sådan at vi kan tilbyde hjemmesider og webshop løsninger til alle. Er det korrekt forstået?
Jeg kunne godt tænke mig, at høre mere om dine tanker omkring udvikling af et shop-system. Kan du løfte styret sløret for hvad du skal bruge det til ?
Vi har selv udviklet vores eget system, og ved vores seneste værdiansættelse estimerede vi konservativ at der var brugt 10+ mandeår på det. Men det skal siges at vores kravspec. har været meget omfattende, fordi målet med løsningen i bund og grund er at slå den traditionale webprogrammør ihjel, og istedet designere overtage det meste af deres arbejde, dette sker via et sindrigt system til strukturering af data, en editor der er drag-n-drop og direkte integreret med Photoshop.