Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til økonomi, strategi og forretningsudvikling tilbydes

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Macle Consult er en rådgivende virksomhed der arbejder med kreative ildsjæle.

Mine primære ydelser er indenfor økonomi, forretningsudvikling og strategi. Grundidéen er, at ildsjæle bør arbejde med det de er bedst til for derved at få mest muligt ud af deres talent. Ofte går tiden bare med alt muligt andet. Samtidigt har den type virksomheder som jeg beskæftiger mig med sjældent mulighed for at have en fuldtidsressource indenfor mit felt, men altså stadig brug for den rådgivning og sparring som jeg kan tilbyde.

Jeg vil kunne bidrage med erfaring og viden inden for mine rådgivningsområder, herunder stærke økonomistyringskompetencer, som vil kunne udfordre og understøtte beslutninger, samt skabe overblik i den daglige drift. Derved kan jeg både hjælpe med konkrete udfordringer i hverdagen, samt bidrage til langsigtede planer.

Mine ydelser er funderet i mine uddannelser, samt praktisk erfaring hos flere virksomheder, hvor jeg har haft ansvarsområder der har indebåret: økonomiansvar for et 3-cifferet millionbeløb, personaleansvar for 30 medarbejdere, udarbejdelse og review af forretningsplaner, og meget, meget andet.

Hvis du synes at ovenstående lyder interessant stiller jeg meget gerne op til et indledende møde hvor jeg kan uddybe hvad Macle Consult kan tilbyde, og hvordan jeg kan støtte op om din forretning via et samarbejde.

For mere information kontakt mig på +45 2064 8060 eller info@macle.dk.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)