Hej A-brugere! jeg har i den senere tid brugt meget tid på at overveje min (virksomhedens) tilstand og er nu kommet frem til den konklusion at hele virksomheden er et stort problem, jeg har i den forstand begyndt at mentalt forberede mig på en bestemt ingangsvinkel til realisering af min/e visioner for virksomheden. grunden til at jeg mener at virksomheden er problemet skyldes at den ikke afføder andet end nye problemer om ikke problemer i det som var medregnet af problemer hehe i kender det nok alle, og flere nok bedre end jeg :-) virksomheden som jeg er en del af er jo et nysået frå som først nu har fået grundlaget til at spirre, alt dette uden den store ofring både mentalt og fysisk, for mig selv som familien og det er jeg taknemlig over. jeg vil i den forstand lige sige at amino har været en problemknuser og en genvej i mange spørgmål og actions, og dette har for mig som andre været et fantatisk løft i min tornede vej mod mit mål. okay nu står jeg så med et sæt briller, problemknuser briller, og klar til at knuse problerne som skulle opstå på min vej. frøet har spirret og er klar til at møde verden omkring det. Hvordan ser i på problemerne som uundgåeligt opstår i forbindlese med iværksætteri??
|
Hej Omar jeg holder personligt problemerne op imod, de problemer og den ufrihed det giver at være lønslave. og kommer der ved altid frem til at det bedre kan betale sig at være iværksætter.
Nu har jeg godt nok selv været lønslave, i 1 års tid nu men så skal der fandemer også snart startes noget op.
Den frihed det giver ikke at have en fast mødetid osv. er bare fantastisk.
Desuden tror jeg også at mange mennesker bliver iværksættere fordi, så kan de jo arbejde med noget de kan lide at lave istedet for at have et dødkedeligt 7-16 job. som jo ikke rigtig giver nogle udfordringer, og giver en tryghed jeg tror faktisk også lidt det er det der adrenalin sus man får når man ikke længere er garanteret en fast hyre pr. måned der driver mange til iværksætteri