Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb fede design ting til gode priser

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg undskylder for fejl i prisen på ismaskinen. Jeg vil med det samme rette denne fejl. Så vi stadig kan være billigst

Med hensyn til fjernsyn:

Jeg skal nok smide detaljerne op i løbet af dagen. Vi har ikke nogen test på lighed mellem phillips. sony og vores fjernsyn.

Vejl. udsalg: 11999 kr.

Tilbud på resterende parti pr. stk.: 10450 kr.

Alle priser er incl moms.

Mvh

Kasper Witt

Friends Connection Denmark

Tilmeldt 17. Mar 06
Skrevet kl. 10:43
Og til Martin Olesen, så er Friends Connection en selvstændig virksomhed. Som du også ville have opdaget hvis du havde undersøgt det. Vi er registreret med eget SE-nr.

Virksomheden er opstået i forbindelse med mit studie, hvor jeg læser BDE(Business Development Engineer).

Håber det er svar nok ???

Mvh

Kasper Witt

Friends Connection

Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 11:55
Dato: 29-08-2006 10:38:00 Forfatter: herningcity
Jeg undskylder for fejl i prisen på ismaskinen. Jeg vil med det samme rette denne fejl. Så vi stadig kan være billigst

Godt navn - Freinds Connection  bare du ike begynder at sælge tøj  (så det måske godt give lidt problemer)

Det er super, at du har som mål at være billigst, hvilket er utroligt vigtigt i opstarten...

Så her en lille markedsinformation mere: Skiftselv.dk sælger Roomba Green for kr. 1959,- + 50,- i levering. (=kr.2009,- inkl. levering) Den pris kan du vel også godt slå...

Held og Lykke med projektet!

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 12:12
Dato: 29-08-2006 10:42:42 Forfatter: herningcity
Og til Martin Olesen, så er Friends Connection en selvstændig virksomhed. Som du også ville have opdaget hvis du havde undersøgt det. Vi er registreret med eget SE-nr.

Virksomheden er opstået i forbindelse med mit studie, hvor jeg læser BDE(Business Development Engineer).

Håber det er svar nok ???

Mvh

Kasper Witt

Friends Connection

Hej Kasper

Det kan jeg sagtens se, men som jeg skrev, så tog jeg udgangspunkt i dit navn og byen du bor i. Witt er også fra Herning. Desuden skrev du, at i få jeres egne skærme hjem med navnet Witt.

Jeg blev bare lidt provokeret af din overskrift og dit nej til Amino-rabat, når jeg nu vidste at det på ingen måde var billigt. Jeg skal indrømme, at jeg ikke kiggede på andre produkter, da jeg mistede interessen, når nu det første produkt jeg så, kunne fås væsentligt billigere andre steder.

Fedt du sætter prisen ned, når du bliver informeret om dine konkurrenters lavere priser.

Tilmeldt 17. Mar 06
Skrevet kl. 12:27
Fint med lidt markedsundersøgelse ;)

Jeg matcher selvfølgelig også Roomba SE prisen ;)

I er sku gode til at presse priserne herinde... Men det er vel også det fri konkurrence er til for ;)

Mvh

Kasper Witt

Friends Connection Denmark

Tilmeldt 17. Mar 06
Skrevet kl. 15:15
Her er specifikationerne:

Panel is LG panel.

Resolution :1366 x 768

Response Time : 9Ms gray to gray

Viewing angle  89

Contrast ratio 800

Brighness 500CD

Håber det var nok..

Mvh

Kasper Witt

Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 18:17
Hi!

Er det bare mig eller kan jeg ikke se hverken lcd produkter eller møbel produkter på dit site?

mvh. RENEGADE
KRAAB CLOTHING // STREETWEAR

Med venlig hilsen
René Nielsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 20:28
Du skal bare trykke på det hovede der dukker op, lige mellem øjnene, så kommer du ind på en side med en masse info om skærme og møbler
Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 20:58

Med venlig hilsen
René Nielsen

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 15:18
Rigtig flot side og et fedt koncept. Kan godt li'' jeres produkter.

Tænkte lige på om i havde et showroom eller en fysisk butik hvor man evt. kan afhente eller se varene?

// Jesper Skov

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)