Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

indtjening og firma

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 06
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har sammen med en ven et enkeltmandsfirma som er cvr registreret så hvis vi tjener nogle penge i det skal vi jo lave regnskab. Men hvad sker der hvis vi evt laver en hjemmeside hvor vi placerer nogle banner reklamer på og disse reklamer giver lidt penge skal dette så indgå i vores firma regnskab?

Og hvordan er reglerne hvis jeg privat lavet noget med en 3. person som ikke har noget med firmaet at gøre?

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 22:01
hej
hvis hjemmesiden bliver drevet af virksomheden er reklame indtægterne fra bannere derpå naturligvis en del af virksomheden omsætning, og skal betragtes sådan, både skattemæssigt og bogføringsmæssigt

Tilmeldt 8. Feb 06
Skrevet kl. 23:10
Ok så den side jeg kører sammen med parteren skal jeg naturligvis skrive på som indtægt. Men den side jeg kører med en 3. person som ikke har noget med firmaet at gøre og det har siden heller ikke den er der ikke noget problem i at køre uden at skulle indføre det i firmaets regnskab?
Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 01:24
hej

nej hvis siden ikke har noget med virksomheden at gøre så MÅ den slet ikke komme med i regnskabet, hvis du har indtægt fra denne side skal denne tilgengæld medføres som normal indtægt når du laver din private selvangivelse.

håber det hjælper

Tilmeldt 8. Feb 06
Skrevet kl. 12:53
Ok tak for hjælpen
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)