Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det Personlige Ghostbuster Kursus - fremtidens måde at lære på

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 14:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kom hjem til mit hjem og lær at hjælpe sjæle over på den anden side. Du er min eneste elev og du sparer HELE 1.700 kroner!

 Det eneste du behøver at gøre er at skrive til mig på dimitri@dimitrihardorff.dk, og du sparer altså HELE 1.700 kroner i forhold til normalprisen på 3.450 kroner! Du betaler i 2009 KUN 1.750 kr..

Alle teknikkerne du lærer på kurset har jeg selv udviklet igennem praktisk erfaring og jeg står 100% inde for effektiviteten af dem!

På det Personlige Ghostbuster Kursus lærer jeg dig følgende:


    * Jeg lærer dig en masse teknikker som gør dig i stand til at hjælpe sjæle over på den anden side, teknikker jeg selv har udviklet.
    * Du vil lære at kommunikere med din Åndelige Vejleder samt Skytsengel med henblik på at kunne bede om hjælp når du skal rense eksempelvis en bolig, et område eller en person.
    * Du vil lære at beskytte dig selv mod angreb fra negative energier der vil skade dig.
    * Du vil lære at rejse ind i lyset og tilbage igen. Normalt kan du kun komme herind når du dør, men jeg har udviklet nogle teknikker der gør det muligt for dig at få tilladelse til at rejse ind i himmelen, og ud igen.
    * Du vil lære at tale med "Bestyrelsen" for at kunne søge råd og vejledning.
    * Du vil lære at udvikle dine egne egne redskaber og teknikker.


Det Personlige Ghostbuster Kursus bygger på både teori og praktiske øvelser, og dagen igennem vil du træne det du lærer, og det vil du gøre indtil det hænger dig ud af halsen, for først dér ved jeg at du kan alt hvad jeg har lært dig.

Ved dagens afslutning når vi det store højdepunkt hvor du skal hjælpe en sjæl over på den anden side. Jeg vil selvfølgelig være klar til at springe til og hjælpe, men det er dig der bliver hovedpersonen, du vælger teknikker, og du skal beslutte om du vil bruge en engel som hjælp osv..

Maden byder jeg på, både morgenmaden, frokosten og eftermiddagskaffen med den tilhørende kage og drikker du som mig ikke kaffe har jeg både thé og kakao.

Det er kun i 2009 dette tilbud gælder og da jeg kun kan have en elev pr. dag, er det begrænset hvor mange tilmeldinger jeg kan tage imod, så hvis du vil være sikker på at få en plads, så tilmeld dig allerede i dag ved at skrive til mig på dimitri@dimitrihardorff.dk.

Når du har gennemgået dette kursus, vil du være en del af Team Ghostbuster, hvilket i praksis vil betyde en masse spændende arbejde, hvor vi rejser rundt og hjælper sjæle over på den anden side, både lokalt, på tværs af Danmark og udenfor Danmark.

Kan du forestille dig en tur til Auschwitz, hvor vi i et par dage udelukkende fokuserer på at hjælpe så mange sjæle over på den anden side som muligt? Når du har gennemført kurset og du føler dig klar, så tager vi afsted.

Du kan også bruge det Personlige Ghostbuster Kursus som springbræt til at tjene lidt penge på at rense boliger for mennesker der har brug for at få renset deres hjem.

Det er helt op til dig.

Jeg håber at du vender tilbage til mig med en tilmelding, så vi kan komme i gang med at hjælpe nogle sjæle ind i lyset.

Citat af Hans Hellighed Dalai Lama, "Det enkle er oftest det sværeste", citat slut.

Det er det enkle jeg vil lære dig.

Spar 1.700 kroner og tilmeld dig allerede i dag!

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)