Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Luksus kontorer i KBH - nu med rabat

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

I et af Københavns flotteste fullservice kontorhoteller er der ledige lokaler i varierende størrelser - og ved indflytning senest 1/8 opnås 50 % rabat på de første to måneders leje.

Eksempelvis koster et enkeltmandskontor 4.500,- kr. pr. måned. Det inkluderer: nøgler og 24/7 adgang, 10 mBit internet adgang, rengøring, vand, varme, el, modtagelse af gæster af receptionisterne, ubegrænset kaffe/the, mm.

Herudover er der adgang til kantine med frokostordning, mødelokaler, print, kopi, fax, frankering, løsning af sekretæropgaver mv., samt telefonpasning til fordelagtige priser.

Se mere på www.officecentercity.dk eller kontakt mig for fremvisning.

Med venlig hilsen,
Pouline Andersen
Office Center City - Tlf. 80 20 20 28

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:27

UMA er til dig der søger den perfekte kontorløsning, hvor fleksibilitet er nøgleordet. Besøg UMAs indbydende arbejdsmiljø lige her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:35

Hvis jeg kun skulle betale for mit forbrug, ville jeg sige ja med det samme, er nystartet så har desværre ikke råd :(
Det ellers rigtig flotte lokaler i har:) Held og lykke med at få dem afsat.

Nicklas Jørgensen

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 14:41

Hej Pouline,

hvad koster et 2-mandskontor ude hos jer alt inkl?

Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 16:13

Peter:

Hej Pouline,

Hej Peter.

De kommer i varierende størrelse, det mindste koster 5.250,- kr. (bliver først ledigt pr. 1/10), de mellemste koster 6.000,- kr. og det store koster 7.000,- kr.

Hertil kommer telefonpasning, hvor prisen afhænger af dit behov og trafikmængde.
Det kunne f.eks. være OmstillingsService (vi svarer din telefon med dit firmanavn og stiller videre til dig, mens vi præsenterer hvem vi har igennem på linjen) Str. B (inkl. 60 opkald pr. måned - det er ca. 3 pr. dag) til 1.019,- kr.
Hertil kommer etableringsomkostningerne (depositum på 1.019,- kr., der returneres efter endt samarbejde, samt oprettelse af tlf.linje 380,- kr.).
Endelig vil der være lidt omkostninger forbundet med den telefonlinje hvor vi skal modtage jeres opkald for at kunne besvare dem. (Det er 288,- kr. pr. kvartal i abonnement + samtaleafgiften for viderestillingen af opkald fra os til jer)

Så den månedlige omkostning (ekskl. depositum mv. ved opstart) vil ligge på omkring 7.200,- kr. ekskl. moms, såfremt I ikke benytter mødelokaler, frokostordning, print mv.

Til gengæld får I så også jeres eget flotte domicil, men søde receptionister der håndterer jeres post, tager imod jeres kunder etc. Cool

Har du lyst til at komme forbi og se det en dag?

Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 16:15

Nicklas Jørgensen:

Hvis jeg kun skulle betale for mit forbrug, ville jeg sige ja med det samme, er nystartet så har desværre ikke råd :(
Det ellers rigtig flotte lokaler i har:) Held og lykke med at få dem afsat.

Nicklas Jørgensen

Hej Nicklas.

I know... det ville være skønt at have en hel masse af de helt nystartede, for der er sådan en dejlig energi i disse iværksættervirksomheder.
Men desværre skal der jo passes på økonomien for at holde skindet på næsten og overleve det første års tid eller to - det er forståeligt nok.

Jeg håber at vi hører fra dig, når skibet er på rette kurs og du gerne vil have de rette omgivelser så. Smile

Mvh,
Pouline

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 16:51

Pouline Andersen:

Peter:

Hej Pouline,

Hej Peter.

De kommer i varierende størrelse, det mindste koster 5.250,- kr. (bliver først ledigt pr. 1/10), de mellemste koster 6.000,- kr. og det store koster 7.000,- kr.

Hertil kommer telefonpasning, hvor prisen afhænger af dit behov og trafikmængde.
Det kunne f.eks. være OmstillingsService (vi svarer din telefon med dit firmanavn og stiller videre til dig, mens vi præsenterer hvem vi har igennem på linjen) Str. B (inkl. 60 opkald pr. måned - det er ca. 3 pr. dag) til 1.019,- kr.
Hertil kommer etableringsomkostningerne (depositum på 1.019,- kr., der returneres efter endt samarbejde, samt oprettelse af tlf.linje 380,- kr.).
Endelig vil der være lidt omkostninger forbundet med den telefonlinje hvor vi skal modtage jeres opkald for at kunne besvare dem. (Det er 288,- kr. pr. kvartal i abonnement + samtaleafgiften for viderestillingen af opkald fra os til jer)

Så den månedlige omkostning (ekskl. depositum mv. ved opstart) vil ligge på omkring 7.200,- kr. ekskl. moms, såfremt I ikke benytter mødelokaler, frokostordning, print mv.

Til gengæld får I så også jeres eget flotte domicil, men søde receptionister der håndterer jeres post, tager imod jeres kunder etc. Cool

Har du lyst til at komme forbi og se det en dag?

Ah, call to action. :)

jeg har i forvejen et godt samarbejde, med et andet kontor hotel. (som jeg ikke nævner her, da dette er officecentercity's tråd.)
men kunne måske godt være interessede, i at høre mere om jeres pris sortimanget, da det kunne tænkes at jeg på et senere tidspunkt ville ønske at skifte kontorhotel. på telefondelen bruger jeg i dag min egen PBX løsning som jeg syntes er ganske fornuftig. med andre ord det skal være nogle meget søde og professionelle, receptionister :)

Er der mulighed for at hente/få tilsendt en fuld pris liste.? Du nævner blandt andet at der er mulighed for at benytte mødelokaler, frokostordning, print mv. Man vil jo uden tvivl komme til at skulle bruge nogle af disse ting, og derfor vil det være rart med en prisoversigt sådan at man har mulighed for at danne sig et overblik.

Med venlig hilsen

Peter

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:06

Hej Pouline

Jeg kunne muligvis godt være interesseret i et 1-mandskontor, og muligvis telefonsservice hvis du kan lave mig en skrap pris ... og også lidt afhængigt af teknikken. Men jeg er sikker på du kan tilbyde en rundvisning hvor vi både kan se lokalerne og lige gennemgå det tekniske?

Skriv mig gerne en mail :)

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 17:27
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Lokalerne er superflotte, og tro mig :-)... receptionisterne er welt-klasse! Haps haps :)

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 17:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christian Anders Jørgensen:

Lokalerne er superflotte, og tro mig :-)... receptionisterne er welt-klasse! Haps haps :)

Jeg kan også kun anbefale Poulines gode service!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)