Jeg har faaet en super ide til et nyt sikkerheds program til din PC som jeg ikke er at finde paa nettet. Endten er det selvfoelgelig fordi at der ikke er marked for det, men ellers er det fordi at det ikke er set foer - You choose.
Jeg finder mig i den situation at jeg har faaet den 'gode' ide og nu vil jeg gerne vide hvordan jeg baerer mig ad med at komme i gang med den. - umiddelbart vil jeg ikke sige hvad det er, andet en som sagt at det er et sikkerheds program. (som der umiddelbart altid er penge i - Altsaa sikkerhed)
JEG har dog ingen form for kompetencer indenfor programmering af programmer, og jeg finder mig noedsaget til at bruge andre til at klare det for mig.
Saa hvad goer man i saadanne en situation?
Finder en investor? Eller bruger sine penge paa en programmoer, og haaber paa det bedste?
Hvad goer man?
Er du 'Investoren' ??
Mathias
Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM
'Sikkerhed' er noget som de skarpeste hjerner i verden skriver Ph.d om hvorefter de ansættes i alle de firmaer vi kender. Du skal starte med at drøfte din idé med en person som har en teoretisk baggrund og som ved noget om emnet.
Jeg har faaet en super ide til et nyt sikkerheds program til din PC som jeg ikke er at finde paa nettet. Endten er det selvfoelgelig fordi at der ikke er marked for det, men ellers er det fordi at det ikke er set foer - You choose.
Jeg finder mig i den situation at jeg har faaet den 'gode' ide og nu vil jeg gerne vide hvordan jeg baerer mig ad med at komme i gang med den. - umiddelbart vil jeg ikke sige hvad det er, andet en som sagt at det er et sikkerheds program. (som der umiddelbart altid er penge i - Altsaa sikkerhed)
JEG har dog ingen form for kompetencer indenfor programmering af programmer, og jeg finder mig noedsaget til at bruge andre til at klare det for mig.
Saa hvad goer man i saadanne en situation?
Finder en investor? Eller bruger sine penge paa en programmoer, og haaber paa det bedste?
Hvad goer man?
Er du 'Investoren' ??
Mathias
Hej Mathias,
Hvis du ikke vil fortælle om din ide, så får du svært ved at finde nogen, der gider interessere sig for den. De fleste indenfor IT faget har hørt udsagnet "jeg har fået den mest geniale ide siden skiveskåret brød og jeg bliver millionær på den!" så mange gange, at de simpelthen ikke tager dig seriøst, hvis du ikke spiller med helt åbne kort. Jeg siger ikke, at din ide ikke er fantastisk, udelukkende at du bliver nødt til at være åben omkring den, hvis du vil have folk til at sparre med dig. Så din bedste chance er, at være åben omkring ideen og tage ud og snakke med nogen kompetente mennesker, der kan lede dig på vej.
Du skal finde en projektleder som kan lave kravsspecifikation(er) til programmøren samt holde ham/dem i kort snor. Software projekter har det ofte med at glide ud i sandet hvis ikke der hele tiden bliver fulgt op på teamet og der bliver sat milestones.
Ved de forskellige milestones skal der testes komplikationsproblemer samt laves en ny milestone.
Når i endelig kommet til hvor jeres software er samlet til et produkt skal det testes og testes og testes.
Herefter kan i gå til salgsprocessen samt designproblematikken og brugervenlighed.
Du må gerne komme nærmere ind på til hvilket segment dit sikkerhedssoftware er.. Er vi på brugersegmentet, lokaladministrator, netværksadministration, hosting eller..?
Jeg ville ikke fortælle ideen DA der ingen grund var til det, da jeg ikke søger en investor (kun lidt) Jeg spørger hvad man skal gøre i denne situation som jeg står i? - Har du læst mit indlæg??
Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM
Assembler er ikke et OOP Men tilgengæld er det, det næst sværeste programmeringssprog i verden. (efter direkte binær kode) men samtidig et programmeringssprog som bliver meget brugt i sikkerhedsbranchen. P.ga. dets meget lave random access memory og CPU forbrug. eks. så er store dele af nod32 skrevet i Assembler.