Ved godt det her er en gammel debat, men jeg søger en produktion af en website (outsourcing pga. det er billigst) men ønsker samtidig en dansk projektstyrer.
...Eller evt. en direkte kontakt til en dansk pålidelig og professionel programmør som kan løfte opgaven.
Jeg ved godt at du ikke får en dansk projektleder hos det firma jeg anbefaler lige om et par linjer, men det fungerer alligevel upåklageligt. Det drejer sig om 1902 Software i Filippinerne.
De indledende møder foregår over Skype med den danske ejer Peter Skouhus, og her er han flink til at komme med nye input og udfordre dig til at tænke en ekstra gang over dine ideer. Derefter bliver du sat i forbindelse over Skype med din projektleder, og herfra kører det så på engelsk. Men de er rigtigt gode til engelsk dernede, så medmindre du har problemer med det engelske sprog, så er jeg næsten sikker på at det nok skal fungerer for dig.
Jeg er selv i gang med processen med projektleder osv. hos 1902 Software lige nu, så mine opfattelser og meninger om firmaet er helt friske