Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programering - outsourcing til udlandet.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejler Ottesen:

Rasmus Lindgren:
udvikler, han har en universitetsgrad og underviser andre i C++. Ham betaler jeg 250$ om måneden for. Han arbejder 40 timer om ugen!

Det lyder lige som om det er noget for mig.

Jeg har ellers soegt at kontakte dig i nogen tid.

Hej Ejler

Jeg har umiddelbart kun fået dine nyhedsbreve, men du er velkommen til at skrive.

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 11:45

Hej Alle

Ved godt det her er en gammel debat, men jeg søger en produktion af en website (outsourcing pga. det er billigst) men ønsker samtidig en dansk projektstyrer.

...Eller evt. en direkte kontakt til en dansk pålidelig og professionel programmør som kan løfte opgaven.

Kan i hjælpe?

Hilsen
Ronni

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 12:05

Hej Ronni,

Jeg ved godt at du ikke får en dansk projektleder hos det firma jeg anbefaler lige om et par linjer, men det fungerer alligevel upåklageligt. Det drejer sig om 1902 Software i Filippinerne.

De indledende møder foregår over Skype med den danske ejer Peter Skouhus, og her er han flink til at komme med nye input og udfordre dig til at tænke en ekstra gang over dine ideer. Derefter bliver du sat i forbindelse over Skype med din projektleder, og herfra kører det så på engelsk. Men de er rigtigt gode til engelsk dernede, så medmindre du har problemer med det engelske sprog, så er jeg næsten sikker på at det nok skal fungerer for dig.

Jeg er selv i gang med processen med projektleder osv. hos 1902 Software lige nu, så mine opfattelser og meninger om firmaet er helt friske Big Smile

Med venlig hilsen

Morten

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 12:20

Hej Morten
Tak for dit svar her ,-)
Kan godt røbe at det er til en kunde og ikke mig selv men har lovet at være med indover.

Jeg tjekker det ud. Kvaliteten betyder meget.

Og tillykke med processen med projektleder Smile

Hilsen
Ronni

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)