Da jeg desværre ikke længere har tid til at programmerer
mine egne hjemmesider, leder jeg nu efter en virksomhed at outsourcing
opgaverne til udlandet.
Har I nogen anbefalinger? Hvem bruger I?
Nu er der jo en masse virksomheder der har meldt sig på banen. Hvis du selv kan finde dine egne udviklere tror jeg du vil se at du kan få priserne endnu lavere ned.
Jeg har fx. lige hyret en PHP udvikler, han har en universitetsgrad og underviser andre i C++. Ham betaler jeg 250$ om måneden for. Han arbejder 40 timer om ugen!
Hvis du er interesseret i outsourcing er det blandt andet et af de emner jeg skriver om på min blog: http://my4hours.com
Tak for dit svar. Det er lige præcis det jeg er interesseret i. Der er jo ingen grund til at betale en mellemmand
Næh vel...
HIH:
Jeg har været inde på din blog og læse lidt. Vil du anbefale mig at starte med www.vmgbpo.com?
VMG BPO fungerer kun som "virtuelle assistenter". Jeg tror ikke de kan tilbyde egentlig programmering. Til gengæld koster de også kun 6$ i timen og jeg har været glade for dem. Jeg har brugt dem til at skrive tekster, review af dokumenter, research, ja sågar til at bestille en tid hos min danske frisør via Skype.
HIH:
Jeg har overvejet www.psd2html.com, da jeg kun skal lave lidt hjemmesider og ikke det vilde programering.
Det eneste psd 2 html gør (og gør godt og billigt) er at tage en design photoshop fil og lave den til html. Typisk vil du også gerne have et såkaldt "content management system" under som gør at du selv kan rette tekster osv.
Hvis du generelt gerne vil i gang med outsourcing og ikke helt ved hvor du skal starte, vil jeg anbefale dig at bruge elance.com. Her ligger du et projekt ud og virksomheder kan så byde. Start evt. med et lille simpelt projekt. Det er en god måde at komme igang med outsourcing. Jeg fandt selv VMG BPO på elance.com da de løste en lille research opgave for mig.
VMG BPO
fungerer kun som "virtuelle assistenter". Jeg tror ikke de kan tilbyde
egentlig programmering. Til gengæld koster de også kun 6$ i timen og
jeg har været glade for dem. Jeg har brugt dem til at skrive tekster,
review af dokumenter, research, ja sågar til at bestille en tid hos min
danske frisør via Skype.
Haha, ja, læste godt om din test af VP gennem tidsbestilling ved frisøren. Det må jeg prøve en dag
Rasmus Lindgren:
Det eneste psd 2 html gør (og gør godt og billigt) er at tage en
design photoshop fil og lave den til html. Typisk vil du også gerne
have et såkaldt "content management system" under som gør at du selv
kan rette tekster osv.
Hvis du generelt gerne vil i gang med outsourcing og ikke helt ved hvor du skal starte, vil jeg anbefale dig at bruge elance.com.
Her ligger du et projekt ud og virksomheder kan så byde. Start evt. med
et lille simpelt projekt. Det er en god måde at komme igang med
outsourcing. Jeg fandt selv VMG BPO på elance.com da de løste en lille
research opgave for mig.
Det er faktisk også det, jeg på nuværende tidspunkt er mest interesseret i. Jeg laver deignet i photoshop, de laver kodeningsarbejdet med tilhørende CMS system.
Jeg har selv tidligere brugt getafreelancer, tror det er nogenlunde det samme som elance, men synes ofte jeg bliver bombet med tilbud/standart mails og ville forsøge med en tråd herinde med henblik på nogle anbefalinger, fremfor et utal af disse standart mails, som man ofte får på disse sider udlandske freelance-sider.
Det er faktisk også det, jeg på nuværende tidspunkt er mest interesseret i. Jeg laver deignet i photoshop, de laver kodeningsarbejdet med tilhørende CMS system.
Ok.. så lige at de også kan impl. det i cms'er. Det kunne de ikke dengang jeg brugte dem. Men impl. i fx Joomla koster kun 295$. Dette kan du muligvis få lidt ned hvis du allerede html'en og lagde det ud som et projekt på elance.
Hvis du har spørgsmål omkring outsourcing, so har jeg ledet en virksomhed i fire år der kun insourcede fra Danmark, idag er jeg marketing manden for Outsource-it-to-thailand.dk og com
Vi løser opgaver som du havde en der lavede dine opgaver i Dnamark og du ringer bare til os på vores Danske telefon.
Har du løst til at snakke om hvordan vi kan komme igang så ring til mig på 280 7156 eller send mig en mail, så ringer jeg til dig.
I alt sin enkelthed så går det ud på at vi har lavet et produkt, der sætter designere istand til at lave komplette cms styrede sites og shops. Det betyder at du sandsynligvis kan spare både tid og penge. Tid fordi den tid du skal bruge på at overleverer og kvalitetssikre din opgave, sandsyndligvis er større end den tid du kan lave det på selv, ved hjælp af vores program. Penge fordi selvom outsourcing, kan være rasende billigt, så er vores program billigere :-)