Efter en masse timers hårdt arbejde er det endelig lykkedes os at få en præsentabel version af Udeboende.dk i luften. Det har taget adskillige måneder at få udviklet sitet og vi har da også stadig flere gode idéer som vi kunne tænke os at implementere senere hen. Vi mener dog at sitet nu er klar til at blive mødt af andre :) Der vil unægtelig være småfejl hist og her som løbende vil blive rettet, men vi vil forsøge at rette dem til hurtigst muligt. Da man tit selv ser sig blind på fejl har vi også oprettet en kategori i vores forum til fejlhenvendelser og ligeledes en til nye forslag og idéer. Vi håber dog at I her på amino også vil tage godt imod sitet og komme med lidt feedback =)
|
Hej PSJ87
jeg synes sitet er overskueligt og brugbart, navigation rundt på sitet er intuitivt og gør det nemt for ikke så hærdede brugere og bruge det. hvis man skal komme med lidt salt, så ville jeg nok hype de mere bruger oreinterede dele af sitet på forsiden, da det er der brugerne primært vil "tricke" enten at se andres løsningsmodeller/forslag.
Annoceringen er sparsom, hvilket jeg synes er positivt, så sitet ikke drukner i reklamer, men tilbud til medlemmer der aktivt bruger sitet til at poste, søgning eller blot surfing, kan og vil skabe mere trafik, og dermed et økonomisk forretningsgrundlag for dig.
MJ