Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udeboende.dk lanceret!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter en masse timers hårdt arbejde er det endelig lykkedes os at få en præsentabel version af Udeboende.dk i luften. Det har taget adskillige måneder at få udviklet sitet og vi har da også stadig flere gode idéer som vi kunne tænke os at implementere senere hen.  Vi mener dog at sitet nu er klar til at blive mødt af andre :)

Der vil unægtelig være småfejl hist og her som løbende vil blive rettet, men vi vil forsøge at rette dem til hurtigst muligt. Da man tit selv ser sig blind på fejl har vi også oprettet en kategori i vores forum til fejlhenvendelser og ligeledes en til nye forslag og idéer.

Vi håber dog at I her på amino også vil tage godt imod sitet og komme med lidt feedback =)

www.udeboende.dk

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 12:33

Hej PSJ87

jeg synes sitet er overskueligt og brugbart, navigation rundt på sitet er intuitivt og gør det nemt for ikke så hærdede brugere og bruge det. hvis man skal komme med lidt salt, så ville jeg nok hype de mere bruger oreinterede dele af sitet på forsiden, da det er der brugerne primært vil "tricke" enten at se andres løsningsmodeller/forslag.

Annoceringen er sparsom, hvilket jeg synes er positivt, så sitet ikke drukner i reklamer, men tilbud til medlemmer der aktivt bruger sitet til at poste, søgning eller blot surfing, kan og vil skabe mere trafik, og dermed et økonomisk forretningsgrundlag for dig.

MJ

Gratis kaffe til dine kunder - www.intel-ad.com

Tilmeldt 21. Jul 09
Skrevet kl. 15:28

Hej MJ,

Tak for den gode respons. Vi arbejder for tiden også på at få gjort lidt mere ud af forsiden, så vi på den måde bedre kan "hype" brugerne som du nævner. Vi håber lidt at det kan medføre at endnu flere opretter en bruger =)

Det er godt at høre at annonceringen ikke fylder for meget. Vi har planer om at taget noget adsense i brug også, men for ikke at drukne sitet tror jeg vi fjerner den brede reklame i midten og erstatter med adsense.

Vi er også i gang med en kommunikationsplan så vi kan få mere trafik, men i starten her fokuserer vi mest på at sitet kører som det skal og udbedrer eventuelle fejl…

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:35

Hej PSJ87,

Jeg synes det er en utrolig god idé og det er bestemt et projekt med potentiale :-)

Sitet er dejligt overskuelig og nemt at navigere! Så thumbs up' herfra!

Du må have al' held og lykke med projektet!

Dbh

Rasmus

PS. Det så også ud til at brugerne på xplayn.com er vilde med sitet - og det er da helt sikkert en god målgruppe :-)

Tilmeldt 21. Jul 09
Skrevet kl. 17:59

Hej Rasmus,

Mange tak for de pæne ord. Vi ser bestemt også selv potentiale i projektet og har som tidligere nævnt også nogle flere spændende tiltag som vi arbejder på.

Og ja, jeg skal da ellers love for at projektet blev godt taget imod af brugerne på xplayn.com ;)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)