Hej Aminoer
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at blive lidt klogere på personlig branding igennem online profiler. Personlig branding er jo super vigtig, men hvordan trænger man igennem og laver en anderledes profil.
Facebook, twitter og LinkedIn er nogle af de medier, mange mennesker, benytter for tiden. Men er det en fordel at have mange profiler? Jeg kunne forestille mig, at det kommer an på hvor meget tid man er villig til at lægge i det og hvilken branche man arbejder indenfor. Er den tid man lægger i profilerne, det værd i forhold til det man for ud af profilerne? Nu tænker jeg fx på netværk, forretningsmuligheder og personlig branding? Og er der nogle af medierne der er bedre end andre?
I forhold til den personlige branding igennem profiler, mener jeg det er vigtigt at have en god idé om hvad man udstråler. Desuden er jeg stor fan af enkelthed. Når der ikke er en masse ”udenomssnak”, men et klart og simpelt budskab. Derfor er jeg også gået i gang med at revurdere egne profiler og fokusere på det jeg kan bruge.
Men ville egentlig gerne bare høre hvordan I laver profiler og hvordan i bruger dem for at skabe opmærksomhed. Og hvordan I benytter jer af personlig branding igennem dem?
På forhånd tak og god sommer!
Venlig Hilsen Daniel Delaney |
Godt spørgsmål.
Det er jo et kæmpe område der kræver faglig viden og som afdækker et område så tykt som en bog. Så jeg kan kun anbefale at købe en bog om emnet, hvis du er seriøs.
Man kan ikke give et enkelt svar. Branding er ligeså omfattende om en forretningsplan.
Læs, lære og forstå...
Held og lykke