Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fluesmækkerens afløser?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Fluesmækkerens afløser?

Kære Amino’er

Vi er flittige brugere af en fluesmækker, når vi holder homeparties, hvor kunderne kan købe vores varer på stedet.

Men til 1. januar må man ikke bruge fluesmækker mere.

Hvad gør man så?

Mvh. Bo Jensen

Butik Go’aften

www.goaften.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 22:36
Hej Bo

Selv om jeg ik ved ret meget om web-shops og de ting der følger med i dette, så vil jeg da mene at en løsning kunne være en laptop med net og kunderne så betaler den gennem, måske lidt besværligt men dog en mulighed, som jeg ser det, det kan dog være usikkert for kunden for de skal jo skrive password og alt muligt andet på din laptop.

Men der findes nok en mere smart løsning et sted *S*

Venligst

René Buch

Fra St. Darum
Tilmeldt 29. Dec 05
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 22:42

Mit gæt ville være, at du vil blive nødt til at investere i en mobil terminal. De er ikke farligt kostbare, men trods alt dog noget dyrere end en fluesmækker.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 23:03
Der er jo osse alle pizza-forretningerne, der bringer ud. De er ret afhængige af en transportabel dankortterminal.

Jeg er også lidt spændt på hvad der kommer til at blive udbudt som alternativ..

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 23:34
Hej Bo

Du behøver ikke at skulle lede efter en ny løsning i al hast. Jeg har selv samme "problem" - at jeg bruger fluesmækker i min forretning, som ellers kører via internet. Jeg kontaktede PBS for at høre hvad jeg skulle gøre og svaret var at fluesmækkeren udfases, men det som sker pr. 1/1-2007 er at betalingsgarantien for betalinger med fluesmækker dør. Altså er der ingen dækning og betalings garanti. Jeg var lige inde og tjekke deres sider og det står også her http://www.dankort-forretning.dk/dk/materiale/terminalerogleverandoerer/terminaltyper/

Håber at det gav dig lidt ro i sindet  men på et eller andet tidspunkt skal vi jo nok skifte...

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 09:06
Løsningen ser ikke helt billig ud...
Fandt to potentielle løsninger under Produkter på denne side: http://www.ldb.dk/Default.aspx

En som kører på GPRS net til 8.995,- og en på GSM nettet til 7.495,-

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 09:11
...hmm!

Hvis flugesmækkeren forsvinder fra markede.. Hvordan skal man så betale de gange PBS´s netværk er nede?

Fra St. Darum
Tilmeldt 29. Dec 05
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 09:46
Hvis flugesmækkeren forsvinder fra markede.. Hvordan skal man så betale de gange PBS´s netværk er nede?
Ligesom i dag. Chip''en bruges til validering og transaktionen gennemføres i baggrunden, når forbindelsen er genetableret.
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 03:21

Vi vil hverken give 7.500 eller 9.000 kroner for en afløser til fluesmækkeren. Håber, at der kommer billigere muligheder.

Indtil da vil vi fortsætte med fluesmækkeren så. Men hvad betyder det, at der ikke er dækning og betalings garanti? Det har vel kun betydning, hvis der bliver betalt med et stjålet kort?

Hvilken risiko løber vi ved at fortsætte med fluesmækkeren?

Mvh. Bo Jensen

Butik Go’aften

www.goaften.dk

Fra Randers
Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 06:54
Hejsa, er det kun mig der er saa gammeldags at betale med kontanter ?, forsvinder de ogsaa snart ?? og hvad skal jeg saa gore da jeg ikke har eller kan faa dankort.

Mvh. Jan Sorensen

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)