Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker feedback/hjælp

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har fået lavet siden Struggleformuscle.com og den vil jeg gerne have feedback, ris & ros omkring.

Jeg ved godt at der står Lorem ipsum... Øverst tl venstre, men jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg skal skrive der. Den er beregnet til at man skriver lidt information om siden, men det synes jeg er overflødigt, da det jo fremgår meget tydeligt hvad bloggen er omkring i headeren. Jeg har tænkt på at sætte et facebook og et YouTube ikon ind til mine side der, som selvfølgelig skal passe i størrelse og det hele, men bliver det for meget at ligge dem der?

Mvh. John Bakken.

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er jo ikke meget at give feedback på, da siden består af et enkelt billede og ellers tekst placeret i hvide bokse på hvid baggrund.

Jeg synes godt du kunne lave overskriften som grafik så det blev mere interessant at se på.
Menupunkterne ligner de burde være placeret på en mørk baggrund så overvej det.
Det er en stor udfordring at lave en side yderst simpel hvis ikke den skal fremstå uprofessionel, og det gør din desværre lidt. Ikke at det ligner en side, der kræver et professionelt look.

Tag evt. et kig på Wordpress.org efter nogle gratis templates du kan lægge ind, som stadig giver et simpelt look men har lidt mere kant..

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)