Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler Drop-shippere

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg sidder lidt og leger med tanken om at begynde en drop-shipping webshop. Det er ikke noget jeg vil blive rig af skal også lige nævnes.

Nå men mit problem er at finde danske drop-shippere, jeg har efterhånden opgivet tanken om at finde danske drop-shippere, men vil alligevel høre om I kan anbefale nogle? Grunden til jeg gerne vil have en dansk drop-shipper er primært kommunikationen. Hvis det dog ikke er muligt at finde nogle seriøse danske drop-shippere er jeg villig til at kigge udenlandsk og der vil jeg også høre om I har nogle forslag til seriøse drop-shippere hvor man er sikker på ikke at blive snydt.

Håber I kan hjælpe mig.

Simon.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:55

Hvad med selv at indkøbe de varer, du selv synes er rigtig interessante og lægge det på lager på www.BilligPakkePost.dk som jeg arbejder sammen med.

Så vil det fungere præcis som Drop-shipping hvor du ikke selv skal håndtere varerne?

Venlig hilsen,

Christian

Fra Ballerup
Tilmeldt 11. Jan 09
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 10:08

Christian iMARKETING:

Hvad med selv at indkøbe de varer, du selv synes er rigtig interessante og lægge det på lager på www.BilligPakkePost.dk som jeg arbejder sammen med.

Så vil det fungere præcis som Drop-shipping hvor du ikke selv skal håndtere varerne?

Venlig hilsen,

Christian

Nej det er ikke helt rigtigt. Indkøber han Simon selv varer, så skal han også have penge til lager. Ved dropshipping behøver han "kun" at betale for webshop og markesføring. Selve lager og fragtdel er det samme.

Hvad vil du sælge? Hvad brænder du for?

Du skal også være opmærksom på du højst sandsynligt tjener mindre pr. vare v/dropshippng end ved at være lagerførende - det er i hvert fald normen.

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 10:17

Plutorules:
Nej det er ikke helt rigtigt. Indkøber han Simon selv varer, så skal han også have penge til lager. Ved dropshipping behøver han "kun" at betale for webshop og markesføring

Lige præcis, så er lidt af det sjove med "drop shipping" delen gået lidt af ballonen ;)

God weekend!

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 11:15

Nu er det jo sådan, at du som udgangspunkt har gratis lagerplads på www.BilligPakkepost.dk. Så den udgift eksisterer ikke.

Man betaler kun for håndteringen og forsendelsen.

Grunden til at jeg nævner det som en mulighed er, at jeg vurderer, at Danmark er for lille til at der nogen sinde rigtig kommer gang i traditionel Dropshipping. Måske tager jeg fejl; men for øjeblikket er det i hvert tilfælde sådan.

Så den eneste anden mulighed er at få dropshippet fra udlandet. Problemet bliver så bare de store fragtomkostninger fra udlandet og så ryger ideen når det samtidig skal sammenholdes med at fortjenesten er lavere end hvis man selv er lagerførende.

Med vores koncept opnår man jo stadig, at man ikke selv skal håndtere pakkerne. Og da lagerpladsen er gratis er den eneste forskel, at man selv skal opkøbe varerne og sende dem til lageret.

Til gængæld  man jo nogle helt nye muligheder:

• Meget større valgfrihed til at bestemme PRÆCIS hvilke varer man vil forhandle
  • Større fortjeneste pr. solgt produkt.

Det skal bemærkes, at du jo bare kan starte med at købe ind i mindre kvanti til testformål og så udvidde lagerbeholdningen på de varer der er mest træk på.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Ballerup
Tilmeldt 11. Jan 09
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 21:17

Christian iMARKETING:

Nu er det jo sådan, at du som udgangspunkt har gratis lagerplads på www.BilligPakkepost.dk. Så den udgift eksisterer ikke.

Det er vel rigtigt - men helt ærligt ligger det vel i håndteringsprisen - ikke? Cool

Christian iMARKETING:

Grunden til at jeg nævner det som en mulighed er, at jeg vurderer, at Danmark er for lille til at der nogen sinde rigtig kommer gang i traditionel Dropshipping. Måske tager jeg fejl; men for øjeblikket er det i hvert tilfælde sådan.

Jeg går ud fra at det som mange andre tiltag fra det store udland er svært at implementere pga. af DK´s lille størrelse. Jeg vil sige, at det nok skyldes der ikke er nok, der vil dropshippe produkter.

Christian iMARKETING:

Til gængæld  man jo nogle helt nye muligheder:

• Meget større valgfrihed til at bestemme PRÆCIS hvilke varer man vil forhandle
  • Større fortjeneste pr. solgt produkt.

Det skal bemærkes, at du jo bare kan starte med at købe ind i mindre kvanti til testformål og så udvidde lagerbeholdningen på de varer der er mest træk på.

Venlig hilsen,

Christian

Større fortjeneste går jeg ud fra er i forhold til at dropshippe det samme produkt, så det er ok. Hvordan det giver størrer valgfrihed til at vælge produkt man vil handle med ser jeg ikke - sorry. Tongue Tied

Man kan altid købe ind i mindre kvanti og måske selv have varene på sin hjemmeadresse(hvis leverandørerne acceptere så små køb). Fordelen ved www.BilligPakkepost.dk er vel man har lagerplads man ellers ikke ville have.Big Smile

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)