Jeg har fået gang i min hjemmeside www.Wellebob.dk igen, den har haft over en kvart million hits. Jeg har over 500.000 sidevisninger på 2 måneder. Det er en side hvor piger kan indsende deres billeder også bliver de enten afvist eller godkendt. Hvor folk kan gå ind og se på dem og evt. tilføje dem på MSN eller skrive en mail til dem hvis de sælger vælger at deres email skal være til syn. Jeg ville gerne have et bedre design ala: ( www.beautifulpeople.dk og www.dkbn.dk ), er alt for rodet nu, skal være mere styr på tingene. Er det noget i kan hjælpe mig med? er studerende så penge er ikke det jeg har meget af. Evt. hvis i får reklame på hjemmesiden eller noget. Venlig hilsen Simon Brask Kontakt mig venligst på min Messenger(MSN) Simon@deto.dk Eller min email adresse: Simonbrask@hotmail.com |
Søger designer / koder
Men finder du en god koder/programmør så er jeg da gerne frisk på noget design, og en masse ideer ;) Ved ikke om det bare er mig, men kan ikke helt finde ud af dit domænenavn, hvad betyder det ? |
Jeg vil ikke kalde det en syg ide - men det er skræmmende at så mange mennesker stiller op til vurdering på den måde. - jeg må være ved at blive gammel... ![]() |
Jeg har ca. 7 års erfaring med web/grafisk - design. Jeg går på handelsskolen, og ligger derfor nok rimelig meget i målgruppen for sitet, hvilket gør at jeg ved lidt om hvordan sådan en side skal se ud. Derudover arbejder jeg for tiden på at få nogle lidt større referencer i mit CV, og dette projekt lyder yderst lovende. Send mig gerne en PM, mail, eller ring til mig på telefon 61306656 . |
Holy shit.. Hvordan f.. har du fået fat på alle de tøser og fået dem til at skrive dit domænenavn på.. hvor de nu har skrevet dem? Jeg kan godt se, at du har brug for et nyt design - og jeg kan jo godt hjælpe.. ![]() |
Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk
Jeg tror nu også at jeg er blevet for gammel til at fatte det.. ![]() Mange hilsner:/Thomas Og så bliver jeg mere og mere imponeret over Fraende Media.. 7 års erfaring med web og grafisk design. Det er sgu meget godt gået af en 17 årig.. ![]() |
|