Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger designer / koder

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :
sHej,

Jeg har fået gang i min hjemmeside www.Wellebob.dk igen, den har haft over en kvart million hits.
Jeg har over 500.000 sidevisninger på 2 måneder.

Det er en side hvor piger kan indsende deres billeder også bliver de enten afvist eller godkendt.
Hvor folk kan gå ind og se på dem og evt. tilføje dem på MSN eller skrive en mail til dem hvis de sælger vælger at deres email skal være til syn.

Jeg ville gerne have et bedre design ala: ( www.beautifulpeople.dk og www.dkbn.dk ), er alt for rodet nu, skal være mere styr på tingene.

Er det noget i kan hjælpe mig med? er studerende så penge er ikke det jeg har meget af. Evt. hvis i får reklame på hjemmesiden eller noget.

Venlig hilsen
Simon Brask

Kontakt mig venligst på min Messenger(MSN) Simon@deto.dk
Eller min email adresse: Simonbrask@hotmail.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 19:31
Lyder spændende, ser allerede en del forretning i projektet, når du kan få så mange ind på siden i den nuværende stand, hvad kunne det så ikke blive til.

Men finder du en god koder/programmør så er jeg da gerne frisk på noget design, og en masse ideer ;)

Ved ikke om det bare er mig, men kan ikke helt finde ud af dit domænenavn, hvad betyder det ?

Tilmeldt 9. Aug 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 19:37
Hmmmm - syg ide...

Lars K

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 19:47
Hvorfor skriver du det Lars ?
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 22:31
Jeg vil ikke kalde det en syg ide - men det er skræmmende at så mange mennesker stiller op til vurdering på den måde.

- jeg må være ved at blive gammel...

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 23:08
hehe ja :-) syntes enlig det cool nok, hvis det bliver på det niveau. Det jo herlig at se lækkre piger. Om man ser dem på nettet eller i SE&Hør kan vel være et fedt :-)
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 10:50
Dit projekt lyder yderst interessant..

Jeg har ca. 7 års erfaring med web/grafisk - design.
Jeg går på handelsskolen, og ligger derfor nok rimelig meget i målgruppen for sitet, hvilket gør at jeg ved lidt om hvordan sådan en side skal se ud.

Derudover arbejder jeg for tiden på at få nogle lidt større referencer i mit CV, og dette projekt lyder yderst lovende.

Send mig gerne en PM, mail, eller ring til mig på telefon 61306656 .

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 12:25
Holy shit..

Hvordan f.. har du fået fat på alle de tøser og fået dem til at skrive dit domænenavn på.. hvor de nu har skrevet dem?

Jeg kan godt se, at du har brug for et nyt design - og jeg kan jo godt hjælpe..

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 13:16
Jeg tror nu også at jeg er blevet for gammel til at fatte det..  Hvis man for 10 år siden havde sagt, jeg laver en webside hvor folk kan ligge deres billeder ind og så kan man stemme på dem. Hvad tror i svaret havde været..?? De fleste havde nok sagt at man var rablende åndsvag.. Men det er utroligt hvad det internet for folk til. Men det er jo oppe i tiden at få bekræftigelse gennem så mange ting, så hvorfor ikke...??

Mange hilsner:/Thomas

Og så bliver jeg mere og mere imponeret over Fraende Media.. 7 års erfaring med web og grafisk design. Det er sgu meget godt gået af en 17 årig..  Ja, undskyld men jeg kunne ikke lade være med at kommentere det..

Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 11:52
Dato: 28-08-2006 13:16:08 Forfatter: TNT Factory

Og så bliver jeg mere og mere imponeret over Fraende Media.. 7 års erfaring med web og grafisk design. Det er sgu meget godt gået af en 17 årig.. Ja, undskyld men jeg kunne ikke lade være med at kommentere det..

Det må da være en pinlig tastefejl...

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)