Der finde efterhånden rigtig mange af de sider, hvor du ka få nogle gratis ting ved at lave det, som vist nok bliver kaldt for leads. Syndes det virker som et interessant marked som jeg har nogle små ideer med.
Men er der nogle som ved hvor alle disse "leads" kommer fra. Hvor finder dem der har disse sider, alle dem her som vil betale penge for at folk udfylder alle disse ting?
håber nogle vil ud med "hemmeligheden" (Nok bare mig der er dum) :D
De mest Fantastiske hilsner. Anders
Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.
Hvis jeg gerne ville have nogle tilmeldinger til et nyhedsbrev, så kunne jeg f.eks. kontakte et annoncenetværk. Lad os sige at jeg bestiller 10.000 tilmeldinger for 50.000 kr. + moms, altså 5 kr. pr. "lead".
Partnerne til annoncenetværket f.eks. Pointshop.dk, Sponsorcar.dk eller vores eget Sponsorplay.com henter så annoncen og modtager eksempelvis 3,50 kr. pr. "lead".
Partneren smider annoncen op og betaler f.eks. 1,75 kr. til brugeren af sitet.
Opret dig på flere cash-back sites og du kan i URL´en se hvem der tilbyder disse leads, alså når du klikker på en kampagne af enten den en eller anden slags.
Der er i hvertfald Euroleads og Mikkelsenmedia...
Men nu har du fidusen, så kan du jo selv tjekke resten ud ;D
Hvis du har brug for hjælp til opstarten af sådan en side, og evt. et system så send mig en mail til Casperblom@live.dk, så skal jeg nok hjælpe dig igang :)
Ja, det er korrekt at du nogle gange kan se det på landingssiden, hvis det er en "inhouse" kampagne, men det er ikke engang altid at det er muligt, da de forskellige annoncenetværk sommetider køber et specielt domæne til et survey, en konkurrence eller et spørgeskema.
Ja, det er korrekt at du nogle gange kan se det på landingssiden, hvis det er en "inhouse" kampagne, men det er ikke engang altid at det er muligt, da de forskellige annoncenetværk sommetider køber et specielt domæne til et survey, en konkurrence eller et spørgeskema.
Ja det var det jeg mente... Men aner intet om det, observerede det blot, da min søster lavede et par spørgeskemaer...