Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance grafiker søger opgaver

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Apr 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer!

Jeg står i den bekvemte situation at jeg har sommerferie, og vil i den anledning gerne lave noget freelance grafisk arbejde.

Jeg er 20 år og bosiddende i Aalborg, hvor jeg studerer Elektronik og IT ved Aalborg Universitet. Jeg har arbejdet med grafisk design helt tilbage til da jeg var 13-14 år.  Mit speciale er webdesign, men kan også tilbyde andet grafisk design såsom logodesign,  vektorillustrationer mm.

Jeg har altid fået at vide, at jeg har en meget perfektionistisk tilgang til arbejdsopgaver, og jeg går aldrig halvhjertet ind i et projekt.

Jeg har lavet en lille portfolio hjemmeside, hvor jeg har lagt nogle eksempler op på ting jeg har lavet: www.jakobfilsoe.dk

Hvis I mangler at få lavet noget grafisk arbejde må I meget gerne kontakte mig på e-mail mail@jakobfilsoe.dk eller tlf. 30 29 36 97.

Det er jo en svær branche at finde arbejde i, så jeg modtager også gerne ideer og råd til hvordan man bør gribe det an.

Jeg håber at høre fra jer!

MVH
Jakob Filsø

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 14:06

Hej Jakob

P.T. er der ingen konkrete jobs, men jeg kunne godt tænke mig at du sender mig dine presonlige kontakt informationer, da jeg til tider godt kan bruge en designer, til gengæld kan jeg saa tilbyde dig programmerings delen, hvis du en dag står har brug for at lave en i.t. opgave

Hilsen Michael

Durian79@gmail.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Apr 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 14:59

Jeg har sendt dig en mail.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)