Hej Alle, Mit firma Mbk Consult er kommet rigtig godt fra start og jeg har p.t. 4 kunder jeg er fast konsulent for i forbindelse med etablering af produktion og logistik håndtering fra Kina. De kunder jeg arbejder for lige p.t. har alle haft en idé om, at de varer de køber hos danske grosister til videresalg - kunne købes billigere i Kina. Det er her jeg kommer ind i billedet: Overtager idéen for kunden, rådgiver omkring produktionen og efter en tid står varerne på lageret hos mine kunder. Dvs. håndtering af den løbende kontakt til fabrikkerne, produktionen, logistikken og alt omkring de praktiske forhold håndteres af min virksomhed. Sagt på en anden måde, realiserer jeg de idéer som mine kunder har. Derudover rådgiver jeg omkring yderligere potentialer for virksomhedens engagement i Østen og ikke mindst implementeringen af disse varer på det skandinaviske marked. Derudover udarbejdelse af samhandelsaftaler med danske grosister og leverandører med henblik på optimering af aftaler og dermed DB. I er meget velkomne til at tage et kik på www.mbkconsult.dk og få er lidt bredere indtryk af de områder jeg kan hjælpe med. Min web er temmelig sparsommelig - men giver et meget godt billede af hvad jeg kan gøre for jer.
|
Freelance Indkøber/logistik søger flere kunder
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)