Tyggegummie og sprit.... noget der passer til målgruppen (15-30) . Ja, hvorfor ikke:
"Blow ME" / "Blow" - kan allerede se de vanvittige "reklamefilm" for produktet på youtube.
Der er selvfølgelig dobbelt referencen, som man skal tage stilling til om gavner produktet, men målgruppen taget i betragtning er det nok ikke skudt helt ved siden af, men det skal selvfølgelig overvejes. (Men det kan gøres, så selv fru jensen synes det er ok - se evt. megasuccesen med Tina kjær i reklamen for Jolly cola i de unge tv2reklame dage).
...Man kommer op til baren, og gennem infernoet af larm råber man til den altid uopnåelige gudinde af en bartender på den anden siden af baren; "Blow ME", og hun replicerer med et skævt smil, hvor mange gange? Bare en skulle være nok for nu;), en anelse kækt, men igen det klær nok meget godt målgruppen;)
Håber det kan bruges, og ellers læner jeg mig op af RUSH - den er god. The RUSH is Purple / Your RUSH is purple / the purple RUSH! (fænomenet)
Vh. Hansen