Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn til sodavand!

Side 6 ud af 6 (55 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Forresten det minder mig lige om!

Jeg ville meget, meget, meget gerne for sjov have en smagsprøve hjem, hvis det kunne blive muligt! :-D

Betaler gerne for det, hvis det er det :-)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 16:41

Ideer;

Ounce
Burst
Qez
Qz
paion
Algid
Pelf n. money, riches. [from Middle French pelfre "booty".]

Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:22

Tyggegummie og sprit.... noget der passer til målgruppen (15-30) . Ja, hvorfor ikke:

"Blow ME" /  "Blow" - kan allerede se de vanvittige "reklamefilm" for produktet på youtube

Der er selvfølgelig dobbelt referencen, som man skal tage stilling til om gavner produktet, men målgruppen taget i betragtning er det nok ikke skudt helt ved siden af, men det skal selvfølgelig overvejes. (Men det kan gøres, så selv fru jensen synes det er ok - se evt. megasuccesen med Tina kjær i reklamen for Jolly cola i de unge tv2reklame dage).

...Man kommer op til baren, og gennem infernoet af larm råber man til den altid uopnåelige gudinde af en bartender på den anden siden af baren; "Blow ME", og hun replicerer med et skævt smil, hvor mange gange? Bare en skulle være nok for nu;), en anelse kækt, men igen det klær nok meget godt målgruppen;) 

Håber det kan bruges, og ellers læner jeg mig op af RUSH - den er god.  The RUSH is Purple / Your RUSH is purple / the purple RUSH! (fænomenet)

Vh. Hansen

Tilmeldt 21. Jun 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 10:12

Joongs - hollandsk fænger/ser grafisk godt ud! /evt. moderne brun baggrund og sølvskrift

Scoopee - innovativ med en snert af sjov med pee /evt. gul baggrund og rød skrift

BLOW   - lidt fræk ordlyd - /evt. hvid bagrund og sølvskrift !evt. (BLOWZ)knap så fræk

Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:28

Tjek reklamen ud her - det holder stadigvæk:

Side 6 ud af 6 (55 indlæg)