Nu skrev jeg altså også, at det kan være en god idé at beskytte fotos på f.eks. webshops... De fleste af de produktfotos, som vi har på begge butikker udleveres af vores producent...med tilladelse til, at vi må bruge dem... Producenterne bag ItalianBags er meget glade for, at vi har beskyttet fotos' ene...netop af den årsag, at de ikke ønsker at blive kopieret... Producenten bag MILLA-PETIT Denmark ønsker ikke, at vi benytter andre fotos end deres egne...som de har vandmærket...
Det var såmænd bare det jeg mente: at det er en rigtigt god idé at rette sig efter producentens ønsker for deres produktfotos
Derudover ville jeg altid indhendte tilladelse fra producenten...jeg ville ikke turde "nøjes" med et OK fra 3. part... |
Milla-Petit Denmark / ItalianBags:Nu skrev jeg altså også, at det kan være en god idé at beskytte fotos på f.eks. webshops...
De fleste af de produktfotos, som vi har på begge butikker udleveres af vores producent...med tilladelse til, at vi må bruge dem...
Producenterne bag ItalianBags er meget glade for, at vi har beskyttet fotos' ene...netop af den årsag, at de ikke ønsker at blive kopieret...
Producenten bag MILLA-PETIT Denmark ønsker ikke, at vi benytter andre fotos end deres egne...som de har vandmærket...
Det var såmænd bare det jeg mente: at det er en rigtigt god idé at rette sig efter producentens ønsker for deres produktfotos
Ja, det misforstod jeg :o) Går ud fra du med beskyttelse mener vandmærkerne, og det er jo smart nok.
Milla-Petit Denmark / ItalianBags:Derudover ville jeg altid indhendte tilladelse fra producenten...jeg ville ikke turde "nøjes" med et OK fra 3. part...
Helt enig.
Jeg ville heller ikke turde redigere i billeder uden t have en tilladelse fra den/dem, der sidder med ophavsretten.
Bliv gratis medlem