Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rettigheder til produktbilleder.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

PeterOM:

Milla-Petit Denmark / ItalianBags:

Vær samtidigt opmærksom på, at nogle producenter har beskyttet deres fotos mod kopiering...COPYRIGHT...

Hvis de har det...er det en god idé...måske oven i købet et krav...fra producenten, at du også beskytter deres fotos mod COPYRIGHT på din butik...

Copyright (og i Danmark; ophavsret) er noget man automatisk har - det er ikke noget man sætter på sine ting. Man behøver derfor ikke gøre noget yderligere for at beskytte værker - og mig bekendt kan man heller ikke, når der er tale om ting, der går ind under reglerne for ophavsret.

Nu skrev jeg altså også, at det kan være en god idé at beskytte fotos på f.eks. webshops...

De fleste af de produktfotos, som vi har på begge butikker udleveres af vores producent...med tilladelse til, at vi må bruge dem...

Producenterne bag ItalianBags er meget glade for, at vi har beskyttet fotos' ene...netop af den årsag, at de ikke ønsker at blive kopieret...

Producenten bag MILLA-PETIT Denmark ønsker ikke, at vi benytter andre fotos end deres egne...som de har vandmærket...

Det var såmænd bare det jeg mente: at det er en rigtigt god idé at rette sig efter producentens ønsker for deres produktfotos Smile

Derudover ville jeg altid indhendte tilladelse fra producenten...jeg ville ikke turde "nøjes" med et OK fra 3. part...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:00

Nu skrev jeg altså også, at det kan være en god idé at beskytte fotos på f.eks. webshops...

De fleste af de produktfotos, som vi har på begge butikker udleveres af vores producent...med tilladelse til, at vi må bruge dem...

Producenterne bag ItalianBags er meget glade for, at vi har beskyttet fotos' ene...netop af den årsag, at de ikke ønsker at blive kopieret...

Producenten bag MILLA-PETIT Denmark ønsker ikke, at vi benytter andre fotos end deres egne...som de har vandmærket...

Det var såmænd bare det jeg mente: at det er en rigtigt god idé at rette sig efter producentens ønsker for deres produktfotos Smile

Ja, det misforstod jeg :o) Går ud fra du med beskyttelse mener vandmærkerne, og det er jo smart nok.

Derudover ville jeg altid indhendte tilladelse fra producenten...jeg ville ikke turde "nøjes" med et OK fra 3. part...

Helt enig.

Jeg ville heller ikke turde redigere i billeder uden t have en tilladelse fra den/dem, der sidder med ophavsretten.

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 23:59

PeterOM:

[Jeg ville heller ikke turde redigere i billeder uden t have en tilladelse fra den/dem, der sidder med ophavsretten.

Vi er enige...

Det ville jeg heller aldrig turde gøre uden tilladelse!

Den kunne nok kaste et pænt erstatningskrav af sig også Huh?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)