Tak, jeg sætter den på snus :-)
Andelen er ikke dyrere at finansiere end andre.
Du skriver det bare - ingen forklaring - ren "jeg vil have ret" kommentar.
Jeg er rigtig glad for relevant debat, men det sprog du spredte i min tråd vil jeg ikke finde mig i.
Jeg bad dig holde dig væk. Men du bliver ved at rode rundt herinde. Jeg bad dig i et privat indlæg holde dig væk og forklarede hvorfor. Men du skal udøve kontrol og have medfølelser ved at offentligøre. Jeg har ikke givet dig rettighederne til mine ord 
Det link du lagde til Boliga - understreger meget præcist at du ikke har forstand på området, for det understreger præcist at denne lejlighed er både billig, velplaceret med libhaverkvaliteter og stor.
Du skriver at man bader et sted hvor man ikke bader. Du skriver at lejligheden skal totalrenoveres (til en Arkitekt og I et sprog der afslører at du, foruden du ikke har læst på lektien, viser at du har mere brug for at komme af med nogle rigtig grimme følelser, end komme med brugbare indput). Badeværelset har intakt terrazzogulv, hvilket er i højere kurs end et nyrenoveret helvede af modefænomener. Stilen er let herskabelig og køkkenet er brugbart, hvis man ser på segmentet der kunne finde på at købe denne lejlighed. Men den slags ved du ikke - det ved jeg...
I stedet for at udstille din manglende viden, sendte jeg dig et privat indlæg. Men du forstod ikke det var for at undgå at at skrive noget der kunne virke personligt nedladende om dig i tråden. Jeg synes jeg har bedre ting at tage mig til, end at forklare dig hvordan køb af andel fungere.
Din opførsel er fuldstendig utilstedelig. Men jeg kan godt se, du ikke selv ved det.
Gode ideer er velkomne på private beskeder.
Jeg vil ikke debaterer på så barnligt et niveau.