Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis annoncering i form af artikel

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino,

Du har nu muligheden for at annoncere din familierelaterede forretning/produkter på FamilieTricks.dk helt gratis i form af en artikel. Artiklen skal være informativ og komme med tips i relation til dine produkter.

Du har her mulighed for  at udnytte din ekspertise i forhold til dine produkter og nederst i artiklen, vil du få dit link og en beskrivelse af din forretning. Du kan være alt ligefra lifecoach til webshopejer.

Familietricks er et helt nyt online familiemagasin, der er lanceret d. 1. juli 2009 og har i skrivende stund haft 600 unikke besøgende. Dit indhold vil ikke blive fjernet, så din artikel vil altid være unikt indhold i søgemaskinerne, når folk søger på de relevante søgeord for din artikel/produkter.

Artiklen skal være unikt indhold og må ikke være udgivet på nettet før, mht. dublicate content.

Hvis der er en kategori der ikke passer til dine artikler, vil den blive oprettet, så lad ikke dette stoppe dig.

Kategorierne er pt.:

• Relationer: Parforhold, skilsmisse, bedsteforældre, venskaber
  • Selvudvikling: Sex, psykologi
  • Børn: Graviditet og baby, skolebarn, teenager
  • Familietips: Her kan alle familierelaterede tips komme ind under, fx penge og teknologi

Sidebemærkning: Jeg lancerer også snart Singletricks, så alt vedr. singleliv og dating modtages også gerne.

Send mig en PM med dit bud på en artikel og der må selvfølgelig gerne stilles spørgsmål i tråden. Smile

Tilmeldt 7. Aug 05
Skrevet kl. 21:26

Tak for de henvendelser jeg har fået indtil nu - Dejligt!

Nogle stilte det samme spørgsmål som lyder på, hvor meget man må inddrage forretningen i artiklen. Som udgangspunkt - slet ikke. Et godt eksempel er denne artikel om tage på udflugt med familien:

http://familietricks.com/tag-familien-pa-udflugt/

hvor en webshopejer (amerikansk) sælger udstyr til udflugter. Det er en svær balancegang, men jeg vil opfordre til bare at skrive løs, hvorefter vi sammen kan tilrette den, så den ikke lyder som en salgstale.

Smile

Tilmeldt 7. Aug 05
Skrevet kl. 21:30
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)