Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selvstændig tømrer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jun 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Går og overvejer at starte på som selvstændig tømrer.

Lige pt vil jeg godt kunne starte op og have nok arbejde til de næste 2 måneder. Men efter der får jeg bruge for nogle kunder.

Så jeg vil høre jer herinde hvordan jeg kan gøre mig bedst opmærkesom på at jeg har startet firma op?

Hvis i skulle have lavet noget arbejde hvor ville i så søge efter tømreren henne ?

Er godt klar over at mund til mund er det bedste måde men det er lidt sværet som ny startet

På forhånd tak for svarende

Rasmus

Fra hundige
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 20:44

Hej Rasmusmf

fortæl hvor i landet du arbejder med dit nye firma.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:00

Det er stadig svært at få odrer i huset, så du skal i hvertfald gøre dig bemærket hvis du vil have ordrer i hus, ellers er det jo div. tilbudsportaler på nettet, så kunne være et alternativ når du er nystartet.

Selvom jeg ikke vil anbefale dig at gå den vej, en hel del spild tid på opgaver der ikke bliver til noget, og usikkerhed om hvem kunderne er.

Hvis du kun er dig selv, er andre små mestre også værd at kontakte, et samarbejde om større sager, vil gerne jer begge fremover.

Men er også interesseret i at vide hvor i landet det er, og hvilket arbejde du søger.

Tilmeldt 26. Jun 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:49

Det med at gå sammen med en tømrer der allerede er startet har jeg selv tænkt på og det er bestemt en mulighed

Det  er i østjylland området.

Alle mulige små procekter, som nyt tag carport, renovering, udskiftning af vindure og mange andre små opgaver 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 21:53

Du kan jo køre hårdt på prisen og markedsføre dit firma bl.a. gennem google adwords.

Når folk så er gået i fælden og i er blevet rimelig kendte - så kan i skrue op for prisblusset.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)