En tanke jeg lige pludselig kom på imens jeg sidder herinde imellem alle jer iværksættere/selvstændige ![]() Er der nogen af jer som nogensinde har gjort noget ulovligt/strafbart?? Ikke fartbøde og den slags ting!! Måske et underligt emne at komme med? Men jeg ville nu prøve! Kan jo starte med mig selv. Har haft et ophold hos Hotel Gitterly (30 dage) for 5 år siden pgr. af en meget mild slåskamp. Han fik et blot øje,mig ingenting ![]() Retten havde jeg to vidner med, kæresten og en ven! Han havde et vidne, han var åbentbart taget på skadestuen, skadestuen havde taget billed af hans blå øje (må indrømme at det så farligt ud! Slå ham kun engang!) Nå men snakken gik jo frem og tilbage i retten og det ente med at jeg fik hotel ophold i 30 dage fordi jeg var trængt ind i lejligheden som ikke engang var hans! Dommen lød således: Vold med indtrægning i lejlighed = 30 dages ophold inkl. timeløn på 5,50kr for at kløve brænde ![]() |
hej
Jeg kan kun bryste mig af 3 fartbøder, ligeså mange parkeringsbøder,
samt at jeg i min grønne ungdom har fået inddraget topstykke og cylinder af politiet og måtte trække hjem.
Men hvorfor vælger du at skrifte her på amino ???