Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selvklæbende adressesedler m. eget tryk ?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

hej!

Har ledt og ledt - så nu spør jeg :)

 

Vi bruger i det daglige selvklæbende adresselabels med afsender / modtager på... og det tager laaang tid, at gøre dem klar.

Nogen her, der ved hvor jeg eventuelt kan få dem forprintet med vores egen "afsender" oplysninger ? så det reelt kun er kundens oplysninger der lige skal skrives på ?

Dem vi bruger pt ser ud som disse.. hvor jeg inditl nu selv har stemplet vores navn/adresse på som afsender... jeg leder lidt efter noget lignende  :)

 

hvor faen får jeg fat i sådan nogle henne ????

Hilsen Annette
Kids-world.dk - En af Danmarks største forhandlere af børnetøj og babytøj

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Annette,

Dem kan jeg nemt få fat i til dig, hvis du sender en mail til lassevesterskov@hotmail.com, med de oplysninger der skal på, evt. et logo (hvis det også skal på), så smider jeg det lige sammen, og sender et uforpligtende tilbud til dig.

Dbh: Lasse Vesterskov

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

sender dig en mail straks :)

Hilsen Annette
Kids-world.dk - En af Danmarks største forhandlere af børnetøj og babytøj

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Annette,

Nu er det svært at se hvor store dine labels er, men har du overvejet en labelwriter?

Du kan få labels i mange forskellige størrelse, og du kan nemt designe dem selv, så hvis du ikke kan få præcis den du har et billede af her, så kan du i hvert fald lave en der ligner.

På den måde kan du printe både Jeres adresse og modtagers.

Jeg kan varmt anbefale Dymo, dem har jeg i hvert fald gode erfaringer med. Både kvalitet og brugervenlighed.

Med venlig hilsen

Tommy

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Obuni - House of Creativity:

Jeg kan varmt anbefale Dymo, dem har jeg i hvert fald gode erfaringer med. Både kvalitet og brugervenlighed.

Med venlig hilsen

Tommy

 

Vi har faktisk snakket om det, men jeg kan ikke gennemskue om det økonomisk også kan "svare sig" ? om ikke labels til en dymo koster meget mere ? Er der nogen speciel du kan anbefale ? så vil vi da klart overveje det .. det vil bestemt gøre det nemmere hele vejen rundt jo !

Hilsen Annette
Kids-world.dk - En af Danmarks største forhandlere af børnetøj og babytøj

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anette,

Jeg har modtaget og svaret på din mail, Big Smile
Jeg brugte selv en Brother edikette-maker da jeg havde en webshop, fungerede fint, men som du selv skriver, så er ediketter heller ikke billige, og blæk til maskinen er dyrerer end selve maskinene, tilgengæld kan man også printe "modtagerens" adresse ud, så man slipper for skrivekrampe. Smile

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der sendt en ny mail afsted til dig, med 2 designs og tilbud på produktion.

Dbh: Lasse Vesterskov

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Fra Randers
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger en Brother ql550 lable printer. En lables koster ca. 30 øre pr stk og printerne koster ca 600 kr. f.eks i Zap-In.  Der følger et lille program med til din computer og printeren tilsluttes med et usbstik. Man kan gemme sine lables design i dette lille program, f.eks de kunder som man sender meget til.

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny Behrenthz:
En lables koster ca. 30 øre pr stk


Hvad jeg lige kan finde af priser, så koster det vist lidt mere end 30 øre, Lomax tager 300kr for 200 labels.

http://www.lomax.dk/vis/varebeskrivelse.asp?vi=3&ci=4&varenr=1500200

Det vil sige 1,50 pr stk. derudover skal man så både printe en afsender og en modtager label, det er så 3 kroner pr. pakke, derudover skal printeren vel havde skiftet blæk engang imellem, jeg tror faktisk ikke at det er billigere med en labelprinter

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)