Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forhandler i Eu, norden m.m.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Vi er et exklusivt øl mærke som kun sælges på restauranter, hoteller m.m. (f.eks Claus Meyer)

Findes der nogle som vil sælge dansk Slots øl ude i verden? Ingen E numre eller tilsætningsstoffer.

Så skriv til mig

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1880
Skrevet kl. 22:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du har intentioner om at skulle vokse internationalt så bør du finde dem det kan gøre arbejdet og ike lade det være op til dem at finde dig. Der er forskellige offentlige støtteprojekter til at hjælpe virksomheder som din ordentlig i gang. Hvis du gør denne proces ordentligt så får du let ti gange større salg end på denne måde.

Erhvervsfremme ordningerne m.fl kan hjælpe

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:37

BroncofanDK:
Hvis du har intentioner om at skulle vokse internationalt så bør du finde dem det kan gøre arbejdet og ike lade det være op til dem at finde dig.

Kloge ord!Yes Formentlig mere tidskrævende men Broncofan har ret. Det vil betale sig tilbage mangfoldigt.

Jens, har du nogen erfaringer med eksportstøtteordningerne?

Henrik

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1880
Skrevet kl. 14:02

Henrik Krogh:

Jens, har du nogen erfaringer med eksportstøtteordningerne?

Henrik

Jeg har ikke gjort brug af støtteordningerne, da eksport/salgskanalopbygning er mine absolutte spidskompetencer. De ordningere der er, er at du kan få støtte til nogle forundersøgelser (eksportparathed) og til definition af opgaver til udenrigstjenesten, og kvaliteten er afhængig af hvem der rådgiver. Hvis du er i tvivl om eksportparatheden eller hvordan det gribes an så mener jeg det er gode tilbud, men der er ikke de mere sjove støtteordninger som der var en gang.

Jeg har stor erfaring med erhvervsfremme gennem ambasaderne (og arbejdede med dette i midten af 1990'erne). Du kan få meget velkvalificeret hjælp der, og det er blevet meget mere professionelt. Selvom det kan være lidt hurtigt løber op, så er det stadig meget billigere end selv lave det grundlæggende arbejde. En eksport rejse time koster typisk omkr. 1000kr/t. i direkte omkostninger, og du kender dine produkter, men du ved ikke hvor du skal lede efter informationen.

Jeg brugere selv forskellige kanaler til at finde de rette forhandlere. Nogen er bare så overbevisende når du først har møde med dem at det er et spørgsmål om at få tingene checket og rammerne sat op, mens du andre gange skal lave et specifikt analysearbejde for at finde de rette emner.

For den situation der startede tråden ville jeg læsse en ordentlig stak øl i bageagerummet, besøg 20 resturanter i Skåne, Göteborg, Stockholm m.fl. og stille samme spørgsmål til resturatørerne. Find ud af hvad dine distributører skal kunne og find den bedste udfra objektive kriterier. Det tager tidnu men du bliver betalt rigeligt sener ved at gøre det ordentligt.

Fra Skive
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:51

Hej.

Kunne du tænke dig, at sælge et associeret produkt sammen med dine exclusive øl?

Så kunne det være en rød, hvid eller mousserende vin, som er lige så unik som dine øl.

hvis du solgte vore vine sammen med dine øl, kunne der sikkert opstå synergi: Dine kunder kunne købe både øl og vin hos dig.

Her er et par eksempler på, hvad der gør denne vin speciel – ud over en fremragende smag og kvalitet:

a. Hos Milestii-Mici anvendes INGEN ståltanke i vinproduktionen. AL vin lagres på egetræsfade, hvert egetræsfad rummer mellem 5.000-20.000 liter vin. Og disse egetræsfade har de flere tusinde af!

b. Vinen kommer fra Verdens Største Vinkælder – men indtil 2010 ukendt i DK.

c. Vinkælderen er ca. 70 meter under jorden – og strækker sig over 50 km. lange gange. Det betyder konstant temperatur og luftfugtighed til vinen. Året rundt. 100% perfekte forhold for lagring af vin.

d. Deres bedste vine har ægte korkprop hvorefter flaskehalsen er dyppet i voks, for at sikre mod ilt-indtrængning til vinen. Ingen af deres vine har skrue-kapsler, kunstige propper plast- eller alu-foliehætter.

e. SAMTLIGE flasker leveres indpakket/indrullet i silkepapir (hvorpå vinhuset logoer er påtrykt) eller cellofan. Det giver naturligvis en ekstra eksklusiv dimension, når tjeneren ruller vinflasken ud af silkepapiret ved gæstens bord.

f. Rigtig mange af deres vine har opnået guld-, sølv-, og bronchemedaljer.

Til info finder du producentens hjemmeside her:
www.milestii-mici.md/eng

… og VORES finder du her: www.milestii-mici.dk

Vi hører jo sikkert fra dig, hvis du er interesseret.
info@collection-wines.dk

Mvh, Lene Jensen
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)