Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nutri Way - Nogle der kender det?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 8. Apr 05
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, jo. Det plejer sgu at koste en kop kaffe, men prøv at se det lille eventyr, jeg har skrevet: 1200% etc. Det beskriver meget af det ret godt, men der er mere. Det er surt at forklare på mail eller telefon - omtrent som at forklare ens lillesøster hvordan hun skal klippe ens far over telefonen: det kan gøres, men resultatet er uforudsigeligt, haha.

Hvis du bor på Sjælland, så skal jeg gerne kigge forbi når kalenderen passer. Du virker som en, det er værd at hilse på, så kunne det sagtens være turen værd. Så ryger du altså på en 10 min. præsentation: jeg skal bruge bagsiden af en bagerpose, en blyant, der ikke er alt for knækket, et krus kaffe og helst et køkkenbord. Her kan alle deltage. Men husk nej også er et svar, og at det sagtens kan være gensidigt. Jeg har bare aldrig mine nej''er med hjemmefra. Fair?

 

Men fordelen kunne være at træffe en ny go'' person, der vil noget med noget. Og så slap jeg for at brænde cd''ere og den slags.

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej du, og tak for dit svar

Jeg vil advare dig med det samme, jeg er ikke int. i at starte op. Men jeg vil meget gerne høre mere om deres bonusplaner etc.. Så evt. en kop bryg på en café i Kbh. en eftermiddag? Ellers er du velkommen til at brage det på mail til mig (selvom det er svært, I know ;)) hardorff@gmail.com

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 8. Apr 05
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej, det er heller ikke mit indtryk. Er du interesseret i at prøve produkterne? Jeg er jo altid glad for tilfredse kunder, alt for mange i MLM tror bare det handler om at bygge netværk. Hvis der ikke er nogen, der er glade for bare nogen af produkterne, så er det jo spild af tid.

Lidt nysgerrig: Hvorfor vil du gerne kende deres bonusplan? (Du kan sagtens sige det til mig, jeg er en slags doktormand og har hørt det altsammen før)

 

eFrimann

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gerne, donerer du nogle testprodukter? Som du ser i et af mine tidligere indlæg i denne tråd er baggrunden min venindes NM firma, eller rettere min manglende viden på samme. Hun vil ikke sige hvad hun arbejder med, og nysgerrig som jeg er, vil jeg finde ud af det. Da jeg har set at hun har et håndklæde liggende med Nutri Way påbroderet går jeg ud fra at dét er firmaet :) Nu vil jeg så vide hvorfor hun taler så meget om deres bonusplaner etc..

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 8. Apr 05
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Herregud, for Kærligheden gør jeg da alt. Jeg finder et par dage, hvor jeg er i København. Men nu er situationen klart ændret til det værre for dit vedkommende. Hæhæ. Jeg kører, men DU giver kaffen.

 

Hvor sødt...Den er jeg vild med.

 

eFrimann

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skrev veninde, ikke kæreste ;) Og jeg giver gerne kaffen hvis du giver wienerbrødet

Ang. de varer du ville donere til mig, tager du dem med?

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 8. Apr 05
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg finder nok lidt. Jeg flytter dig lige over i min outlook, så jeg har dit nummer med i byen. Jeg bor i Slagelse, og så tit er jeg heller i Kjøbehavnstrup, så der bliver lidt pingeling med at få alt til at passe. Det skal nok lykkes, ok?

Øv, var det ikke en kæreste. Suk.Nåja. Det kan det jo blive.

 

eFrimann

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder godt, tag blot masser med, vi kan godt lide gratis ting ;)

Skal jeg tage min præsentation med?

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)