Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nutri Way - Nogle der kender det?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Gerne lidt om deres historie, og om deres bonusplaner hvis I kender til dem...

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 20:46
-Hej Dimitri

Nutriway er et af Amway´s mange mærker - Det er dog kun i Skandinavien det hedder Nutriway - I den øvrige verden hedder det Nutrilite. - Se mere om produkterne her: http://www.nutrilite.com/.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 21:14
Tak for svaret, det var en stor hjælp!

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 23:57
Hej D

Det er ganske rigtigt Amway der står bag det produkt ogja jeg har deres forretningsplan liggende et eller andet sted i mine gemmer. De gør et mega nummer ud af ders procent system, jeg tror nu ikke på det holder vand, for du skal dels være en mega god rådgiver, en super sælger, samt lidt af en kvinde kender for at på nå resultater med deres produkt linie, den er klart baseret på kvindelige kunder, og kigger du på folkne i Amway vil du også finde en klar overvægt af kvinder.

Venligst

René Buch

Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 08:17
Hej Rene

- :-) tænkte nok at der ikke vil være mange indlæge i dette emne, før der var en som vil prøve at køre den af sporet.

Naturligvis holder Amway´s bonusplan vand, og nej deres produkter er ikke klar baseret på kvinder. - og men hensyn til en klar overvægt at kvinder, så er dette ikke billede jeg kender.

-

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 08:20

Hej Thomas

Det var nu ik lige for at køre denne tråd "af sporet" jeg skev, men det er min egen opfattelse af Amway. og ja jeg har være med i deres koncept i 1½ år så jeg har jo set og hørt en del.

Venligst

René Buch

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 20:05
Takker for jeres svar. Baggrunden for spørgsmålet er, at min veninde ikke vil sige hvilket NM/MLM selskab hun arbejder ved, og nysgerrig som jeg er, VIL jeg finde ud af det :)
Jeg opdagede forleden at hun havde et håndklæde til at ligge med navnet Nutri Way broderet på...
Hun har tidligere sagt at hun ikke arbejder med Amway, så det undrer mig at opdage, at Nutri Way er en gren til Amway...

Men jeg takker for jeres svar :)

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 00:53
Dato: 25-08-2006 20:05:29 Forfatter: Dimitri Hardorff
Takker for jeres svar. Baggrunden for spørgsmålet er, at min veninde ikke vil sige hvilket NM/MLM selskab hun arbejder ved, og nysgerrig som jeg er, VIL jeg finde ud af det :)
Jeg opdagede forleden at hun havde et håndklæde til at ligge med navnet Nutri Way broderet på...
Hun har tidligere sagt at hun ikke arbejder med Amway, så det undrer mig at opdage, at Nutri Way er en gren til Amway...

Men jeg takker for jeres svar :)

Amway er jo en gammel traver - og det er helt naturligt i deres processer med kontinuerligt at holde en position på markedet, at de skaber nye grene; nye datterselskaber. Nu Skin kører samme taktik - og sommetider lidt af en sport at finde sammenhængen; men eks. er Pharmanex en del af Nu Skin som samtidig er involveret i Photomax...

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 8. Apr 05
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 19:20
Hej Dimitri

Nutriway er et firma, der laver kosttilskud af planteudtræk. De har en betydelig range, og er verdensførende på området. De har bl.a. i 30''erne opfundet økologisk landbrug i industriel størrelse (feks skadedyrsbekæmpelse med andre insekter etc etc). De har også opfundet multivitamin-pillen i 30''erne.

De omsætter for milliarder, og jeg er selv helt vild med deres produkter, der bestemt ikke er billige, men gode. Man kan virkelig mærke forskel på de dage hvor man har husket sine kosttilskud, og de dage man ikke har.

De har et produkt, der hedder Double X, der bl.a. bruges af rekordhaveren på 100m sprint, og Bjarne Riis og gutter har også været fremme. Altsammen plantebaseret.

Skal jeg sende dig en lille AVI-film?

Frimann - vi har vist allerede talt sammen før?

I udlandet hedder de Nutrilite.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 20:36
Det må du meget gerne! Har du også oplysninger om deres bonussystem?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)