Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hjemmeside

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Feb 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er.

Jeg er midt i udvikling af et coaching concept til teeneagere og jeg er i mangel på en hjemmeside der skal bruges i September.

Så derfor vil jeg høre jer ad, om i kender til noget i stil af Webbyen eller Wordpress? Altså hvor hele molevitten ligger hosted og kan redigeres igennem en browser, men stadig har et kreativt design og ser "professionelt ud". Jobbet ville indebære at jeg sjældent er ved en fast plads, derfor ville det være smart hvis alt kunne pakkes sammen på en laptop.

All the best,
Alexander Valeur

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 23:25

Jeg kan sagtens sætte en wordpress side op for dig. Hvis du selv laver tekst indhold til den, skal det ikke koste dig ret meget - du skal dog selv betale domæne og tilhørende webhotel udover de par timer jeg skal bruge.

Skriv til mig her på amino eller send mig en mail. allan  @   stepfo.dk

Venlig Hilsen

Allan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:00

stort set alle websites i dag er opbygget i cms systemer. Hvilket betyder at det er nemt at redigere i - og det hele foregår via din browser. Så du kan redigere i siden uanset om du er i kina, afrika, eller i Danmark.

Wordpress er et super system syntes jeg. Der er mange muligheder - og enkel at finde rundt i . Ellers kan jeg anbefale joomla - som osse er rigtigt godt.

Du kan få sat en simpel side op (som ser prof ud) for 2-10.000 kr. afhængelig af hvor meget der skal ændres i designs osv.  (her er tale om redigering af ekstisterende deisng, der ligger 1000vis af gratis skabeloner ude på nettet).

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 00:07

Hej Alex

Jeg kan fixe det for dig til en rigtig rigtig god pris.

Kontakt mig på mecci@live.dk som også bruges som msn.

Med venlig Hilsen

Arlo

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 06:40

Hej Alexander,

Send mig en mail med lidt mere information omkring dit projekt, og jeg vil så regne et tilbud ud til dig ud fra det tilsendte.

Vi er en dansk IT-virksomhed beliggende på Bali i Indonesien, vi arbejder for flere danske IT/Media firmaer, Vi har dygtige programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere fra dig. 

Med venlig hilsen

Lars
Lars@indosoft.dk
www.IndoSoft.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:59

IndoSoft:
Vi er en dansk IT-virksomhed beliggende på Bali i Indonesien,

Det ser ud til at være vanvittige time priser i har. Arbejder dine indiske folk lige så hurtige som danske web designere og programører? Og har du nogle referencer?

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 08:42

Hej Alexander

Send mig gerne en mail på mail@gadensgaard.dk, så kan vi tage en dialog omkring dine muligheder for din nye hjemmeside. Jeg kan levere en løsning du kan administrere fra hvor som helst, via et brugervenligt CMS.

Fra Roskilde
Tilmeldt 29. Jun 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:50

Hej Kenneth

jeg er sikker på vi kan hjælpe dig med en hjemmeside i vores CMS system, vi har lavet hjemmesider siden 1996. du er meget velkommen til at kontakte os eller se forbi vores egen hjemmeside www.internetservice.dk

Vi rådgiver også iværksætter og hjælper dem igang med at laver deres profil på internettet....

Med venlig hilsen

Paul Reuber

Projektleder

INTERNETSERVICE.AS

RÅDGIVNING // DESIGN // CMS // HOSTING

InternetService A/S // Jernbanegade 23 B // Postboks 640 // 4000 Roskilde

Telefon: 7027 8910 // Telefax: 7027 8911

www.internetservice.dk // paul@internetservice.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:27

Hej

Tag evt. fat i Brian Brandt, han er en haj til design og opsætning af wordpress, og så er han også billig :)

Fra H-gaard
Tilmeldt 12. Jul 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:05

Kære Alexandre,

Jeg kan Hjælpe dig, kan du sende mig en email med dit telefon nummer, jeg har mange løsninger.

email: johnny@technicalyachtsolutions.com

Hilsen Johnny

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)