Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode oversættere - priser på oversættelser

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

I en anden tråd blev der spurgt om oversættelse af hjemmesider. Det fik mig til at tænke på, at du sidder måske inde med en anbefaling af nogle dygtige oversættere til fx engelsk, tysk, svensk, norsk, spansk, italiensk, polsk - og nogle priser på oversættelse. Jeg giver selv ca. 1,20 for oversættelse fra dansk til engelsk og svensk.

I øvrigt forlanger jeg altid, at oversættere skal have sproget der oversættes til som modersmål.

Kom med et bud til glæde for os alle - på forhånd tak.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:59

Hej!

Må jeg være så fræk at anbefale mig selv... Wink

Jeg oversætter dansk-tysk / tysk-dansk (begge sprog på modersmålsniveau).

Derudover kan jeg videreformidle oversættelser til engelsk, svensk og norsk.

Prisen afhænger for mit vedkommende af tekstens sværhedsgrad og afleveringsfristen, men det er sjældent, jeg tager mere end 1,20 kr. Typisk ligger mine priser på 1,00-1,10 kr. pr. ord.

Du skal være velkommen til at kontakte mig på timo@privat.dk, hvis du har spørgsmål - eller i bedste fald nogle konkrete opgaver.

Venlig hilsen

Timo Iwersen

Timotext

- oversættelser dansk-tysk / tysk-dansk

Fra København
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 11:28

Hej Bjarne

Jeg vil anbefale Stefan fra  www.skr-sprogservice.dk. Han er Svensk men bor i Danmark. SKR-Sprogservice er hans eget firma og han er selv i værksætter. Jeg har brugt et par forskellige oversætter til opgaver for mine kunder igennem mit eget firma (JumpB), men Stefan har været den mest professionelle samtid med at priserne også er billige. Jeg har ikke oplevet en utilfreds kunde vores stefans arbejde. Iøvrigt er han også god til SEO, hvilket kan være en god hjælp, hvis det er hjemmesider der skal oversættes. Håber dette var en brugbar anbefaling. 

/Anders

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. May 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:49

Hej,

Jeg vil da også tillade mig at anbefale mig selv/mit eget firma, WordFighter. Jeg er professionel oversætter og har arbejdet de sidste 13 år som selvstændig med eget firma, og jeg finder mine kunder over hele verden.

Det er fuldstændig rigtigt og kan ikke anbefales nok, at oversætteren skal oversætte til sit modersmål. Uanset hvor gode vi er til et fremmedsprog, er det de færreste af os, som mestrer det på samme niveau som vores modersmål. Derfor oversætter jeg normalt selv kun til dansk (fra engelsk), men jeg har et stort og veletableret netværk at trække på, og jeg kender branchen indefra. Derfor kan jeg som regel finde den rigtige oversætter til jobbet.

WordFighter's priser ligger typisk mellem 1,20-1,50 pr. ord. Men I er velkommen til at kontakte mig, så skal jeg nok give et iværksættervenligt Amino-tilbud. Smile

Mvh
Brian
----------------------------
WordFighter
www.wordfighter.dk
----------------------------

Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 20:25

Hej, jeg oversætter dansk til tysk  på modersmålsniveau, og dermed ønsker jeg at anbefale mig til folk, som måske mangler en hjælpsom hånd.

Jeg kan også holde den daglig kontakt med Deres tyske forbindelser eller kunder.

Prøv mig, og bliv overrasket Wink

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)