Hej Igen :-) Håber at der nogen der kan hjælpe mig med dette spørgsmål. Som tidligere beskrevet vil jeg gerne lave en internet side med informationer til en bestemt gruppe. denne gruppe findes over hele jorden ,men jeg kan jo ikke alle sprog.Så mit spørgsmål lyder 1. Er der en speciel måde at opbygge sin internet side på så den laves i forskellige sprog eller skal man have fat i nogen som kan gøre det for en. Engelsk ville jo være ok ,men jeg kunne godt tænke mig at en spanioler kunne læse den på spansk og en italiener på italiensk. Er der nogen der kender et hjælpe værktøj til det.? mvh claus |
mrxcplha:Er der nogen der kender et hjælpe værktøj til det.?
Der findes flere gratis værktøjer der kan oversætte tekst/ord på forskellige sprog. Du kan prøve at tage et kig på google translate: http://translate.google.com/translate_t#
Jeg bruger det selv, hvis jeg kunne skal have oversat en lille tekst til mig selv, eller hvis der er nogle ord som jeg ikke forstår. Hvis du skal bruge det til en proffesionel informations hjemmeside, vil jeg andbefalde dig at få nogle personer til at lave dette for dig, da der ofte er stavefejl osv i disse værktøjer.
Held og lykke