Jeg har ud fra henvendelser fra kunder, opfindere, IT og ingeniør studerende vurderet at der er behov for et sted lige som Amino inden for RFID, jeg har derfor lavet et forum www.RFIDforum.dk
Det er nu klar til at gå i luften, men for at det skal blive en succes kræver det jo brugere - besøgende ol.,
Derfor alle RFID interesserede Aminoer PLEASE se forbi mit nye forrum og give din mening til kende,
Hvis du gerne vil give en lille blomst til receptionen så gør det i form af oprettelse som bruger og evt et indlæg eller spørgsmål på forumet
Hilsen
IDzone ApS - Improve RFID
Rita Westergaard
www.rfid-idzone.dk
RFID er en chip baseret "stregkode", eller en lille chip der kan indehold et unikt ID for varen til forskel fra stregkoden har den nemlig nok cifre til at der er en til hver enkelt vare ikke kun varegruppen. de chip man mærker hunde og katte med er RFID chip, bobissen er en avanceret form af en RFID chip, de billetter de anvendte til VM i fodbold var der RFID chip i for at undgå falske billetter.
Mange biblioteker anvender RFID chip i bøgerne i stedet for stregkoder fordi man kan læse en hel bunke på en gang.
Håber disse eksempler giver dig en ide om hvad RFID er. Hvis du hellere vil have den tekniske beskrivelse om hvordan det virker så kan du inde på http://www.idzone.dk/RFID_white_paper.html læse en helt masse
Hilsen
Rita Westergaard
www.rfid-idzone.dk
Jeg har givet en buket blomster i form af en oprettelse... Men hvor skal jeg spørge om hvilken type RFID chip jeg skal have plantet i min hånd? Jeg anede slet ikke der fandtes flere typer. Kunne der evt komme en lille forklaring til de forskellige slags chips (frekvensområder).
Hej, Jeg har ud fra henvendelser fra kunder, opfindere, IT og ingeniør studerende vurderet at der er behov for et sted lige som Amino inden for RFID, jeg har derfor lavet et forum www.RFIDforum.dk
Hvis du gerne vil give en lille blomst til receptionen så gør det i form af oprettelse som bruger og evt et indlæg eller spørgsmål på forumet
Kære Rita
I har da fået en del med omkring RFID! Måske vi kan gøre hinanden klogere med tiden :-) - derfor også vores tilmelding som bruger af det nye RFID-forum.
jeg har oprettet dit spørgsmål på www.RFIDforum.dk fordi jeg tror at mange sidder med samme spørgsmål og givet dig et svar, håber du kan bruge det.
Med hensyn til det med frekvenser så tygger jeg på den, men hvis du har et konkret spørgsål i den sammenhæng svarer jeg grne på det, men vi bør nok flytte diskutionen til RFIDforum
Hilsen
Rita Westergaard
www.rfid-idzone.dk
Håber du vil blive en flittig bruger, lige som jeg kan se du er her på Amino
Kære Rita,
Nu er amino.dk et helt anderledes forum, der trækker i mange retninger samtidigt - derfor tror jeg det er næsten umuligt at undertegnede er bare tilnærmelsesvis så flittig en gæst/debattør hos jer som på amino.
Måske du/I skulle (såfremt Martin T. accepterer det) varsle på amino.dk hvergang du/I har et nyt nyhedsbrev på jeres forum? Dermed holdes gryden også i kog!